Erg mooi Ide, inderdaad die dail springt er echt uit. Als het flippervirus voor deze ooit oplaait laat het mij even weten
Dat weet je bij mij maar nooit. Of eigenlijk. Dat weet je wel. Ik flipper 95% van mijn aanwinsten binnen een week.
Haha!
Leuk!!! Voor curling, of…?
Bijna goed
Niet slecht Ide. Mooi horloge. Beetje kleur erin is altijd leuk en de ribbel wijzerplaat vind ik wel geslaagd.
Hmmm, je maakt het me lastig!
Hoe is de band van de Mido eigenlijk? Fijne sluiting? En de afwerking?
Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.
Mooi ding, die mido! Is hij er ook zonder day?
Mooie band, erg mooie overgang band/kast (ik ben er van) maar helaas mindere kwaliteit gesp (had ik al gezien in reviews). Maar goed, ik ben in dit prijs segment de sluiting van de Halios Tropik gewend en die is natuurlijk - net als de hele band - belachelijk goed. De gesp van de Mido zit een beetje tussen Seiko (Shogun, Sumo) en Steinhart in.
Wat overigens wel een groot pluspunt is; er zitten halve links bij, zodat je perfect kunt afstellen in combinatie met de fijnverstelling in de gesp. Ik zal hem komend weekend eens op leer, NATO en rubber gooien. Foto’s volgen natuurlijk.
Nee, helaas… had ook mijn voorkeur gehad
Mooi zeg ! veel plezier ervan, maar mocht je er toevallig in het voorjaar of zo vanaf willen geef me dan even een PB ! Jij verkoopt toch soms ook wel wat ?
Jammer! Ik kan die Day complicatie op 9 echt niet hebben. Hele balans weg. Lekker autistisch misschien
Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.
Proficiat ik vind het een prachtig horloge
op 9?
Dikke verchroomde velgen onder een 997???
Not done…of mat of zwart.
Sow eej, die ziet er lekker strak uit. Ik houd wel van dit soort pie-pan achtige dial’s.
Gefeliciteerd Ide. De Sint is jou goed gezind. Zult vast braver zijn geweest dan ik dit jaar, dus het is je gegund.
Proficiat
Inderdaad is de wijzerplaat wel apart uitgevoerd, mooi !!
Veel plezier ermee .
Pieter.