Hee David! dankjewel man!
Neef Robin had een topdag en ik daardoor ook… 

Heel erg leuk om zoiets moois samen te kunnen doen. 
Top! Hartstikke gefeliciteerd! Geniet ervan en zoals je zegt, koester dit moment. Maar dat zal wel lukken denk ik.
Wat een geweldige ervaring, gecombineerd met een geweldig horloge! Van harte gefeliciteerd man! 
Prachtig en wat geweldig om zo’n oom en tante te hebben! Veel plezier gewenst met je aanwinst en met elkaar!
Prachtige aanwinst. Veel polsplezier toegewenst.
Super, geniet ervan en koester het moment!
Heel mooi ,geniet van je aankoop .
Ja dat moment van betalen was wel even een momentje hahaha. Maar zodra je er naar kijkt, vergeet je alles om je heen
Gelukkig zag ik de berm op tijd toen ik naar huis reed haha 
Fijne avond en fijn weekend!
Daar ben ik zeer gezegend mee 
Hahaha dank je wel! En dat mag je gerust zeggen hoor. Je hebt altijd baas boven baas

Gefeliciteerd, ik ken het gevoel, ben zelf in het bezit van het bovenste horloge plus het rechtse model uit de 1500 serie en heb nog geen dag spijt gehad van de aankopen. Veel geniet momenten gewenst! 
Mooie start! Proficiat 

Gefeliciteerd met je eerste Rolex. Het gevaar is dat je nu besmet bent geraakt met de Rolex virus (zeer besmettelijk
) en snel zal kijken voor een tweede. Veel plezier met je DJ
Gefeliciteerd met je NA !
…en gelijk een leuk verhaal / herinnering erbij !
Super !
Mooi man! Mooie post, mooi horloge. Ramon is topadres! Erg leuk om te lezen hoe enthousiast je bent!
Gefeliciteerd! Als een baas een two tone als eerste, echt heel cool!
Mooie aankoop!
Draag hem met trots 

Geweldige dag die 12 April.
Een echte Rolex familie.
Ik ben echter zonder een horlogefamilie, en heb in mijn eentje de passie voor horloges gekregen.
Vandaag 17 April is mijn grote dag, want precies 1 jaar geleden op 17 April kwam mijn allereerste automatische horloge binnen.
Na jaren quartz horloges te hebben gehad, is het hebben van een automatisch horloge voor mij zoiets als van een Opel Astra met handbak overstappen op een Porsche Cayman met PDK. Het is mooier, specialer, apparter, opwindender.
Ook ik heb iedere Rolex uitgeplozen, Panerai’s bestudeerd, Pattek Phillip’s bekeken, noem maar op.
Veel plezier met je eerste Rolex.