Nieuwe aanwinst - Mooi in al zijn eenvoud

+1 voor je NA :slight_smile:

1 like

Klopt, laat mij alleen nog verleiden voor de 42 mm 2500D Full set.

1 like

Je kan hem nog knapper maken met de dial van de gelimmiteerde versie van die zeil race, kan niet op fe naam komen.
Deze heeft opgelegde indices en logo.

1 like

Classic! Mooi! Enjoy!

1 like

Ik denk dat je deze bedoeld;

En deze is nu juist minder mooi… vind ik dan :wink:

2 likes

Prachtig ding, geniet ervan :+1:

1 like

Helemaal mee eens, de stalen band doet het 'm niet.

Superklok, heb m ook gehad en zeker wel eens spijt van de verkoop, draagt super door de gerige dikte en imho fraaier dan de standaard SMPs.

Foto van de ex:

Wear it in good health

3 likes

Gaaf hoor.
Foto’s zeggen genoeg :smile: :+1:

1 like

Het is de Non-America cup versie die ik eigenlijk bedoel.

Die heeft ook een witgouden bezel en heeft vooral niet de tekst America’s Cup maar wel de opgelegde indices en logo. Een forumlid heeft de modificatie laten uitvoeren. Super knappe mod. Spijtig genoeg niet mogelijk op de quartz.

2 likes

Foto’s!! :slight_smile:

Van harte gefeliciteerd!

En rijdt voorzichtig in tunnels, des te langer kun je blijven genieten van deze aanwinst!:+1:

1 like

Da’s een hele mooie, niet in de laatste plaats de wijzerplaat. Veel plezier ermee!

1 like

Erg mooi en super comfortabel weet ik uit eigen ervaring. Veel plezier er mee :thumbsup: Don’t Drive And Fotograph :wink:

1 like

Mooie aanwinst!! Gefeliciteerd. Ziet er ook nog zeer mooi uit!

1 like

http://www.lionseek.com/watches/brand/tag-heuer/fsot-omega-seamaster-pro-smp-2254-50-full-size-black-automatic-2230-50-non-ac-dial-serviced-83e6ea

Foto van het net, misschien dat de leden met de betreffeffende mod hier kunnen posten (@Rutger)

1 like

Zelfde horloge met de wjjzerplaat van de non-AC. :grin:

Groeten
Rutger

6 likes