Nieuwe aanwinst: Nomos Orion

Overtreffende trap van mooi, proficiat!

Echt prachtig! Samen met de Zurich mijn favoriete Nomos model. Natuurlijk zie ik graag je eigen fotoā€™s :wink:

gr, HJR

1 like

Prachtige klok met een grandioze zichtbodem!

Helaas vind ik m voor mijn polsen toch te kleinā€¦

Mooi Tom, Nomos maakt geweldige klokjes en ik heb er altijd een zwak voor. Dit is waarschijnlijk wel een blijvertje!?

Mooi hoor!! Veel plezier ermee :slight_smile:

Hele mooie aanwinst gefeliciteerd . :+1:

ā€œMet glasbodem uiteraardā€¦ā€ het uurwerk mag dan ook gezien worden niwaar!

Schitterend eenvoudig! Veel plezier ervan.

Dank u allen!

Eerste snelle eigen fotoā€¦

5 likes

Nog twee danā€¦

Oepsā€¦ben er een beetje ondersteboven van geloof ikā€¦

5 likes

Zeer strak en clean uiterlijk voor een horloge. Ik begrijp je keuze voor deze erg goed. Veel plezier er van!

3 atmosfeer is echt de enige reden die mij tot nu toe heeft weerhouden om er ook een aan te schaffen. Gezien de prijsontwikkeling had ik dat misschien beter wel al eerder kunnen doenā€¦

Heel erg mooi, veel plezier ermee.

Geen duikhorloge natuurlijk. Ik zwem uiteraard nooit met mijn dressers. Als je maar 1 horloge hebt dan is 3 atm wellicht niet handig, maar voor sportievere activiteiten gebruik ik wat anders. Waterdichtheid is dan ook bij mijn dressers geen issue.

Heerlijk klokje weer!

Mja, 30/50m betekent gewoon lekker naar kantoor en onder de mouw van je overjas als je in de regen loopt.

Hoort bij een dresser. Je zou naar de Club kunnen kijken als je er per se met een t-shirt in de stromende regen mee wilt kunnen lopen :wink:

Ja, die real-life pics doen 't hem wel. Een echte beauty. :+1: Nog steeds spijt mijn serie 1 Tangente ooit weggedaan te hebben.

De Ahoi is natuurlijk ook een optie, al zijn die lichtblauwe wijzers mij iets te ā€œbleuā€.

Juist door zijn eenvoud en platheid vind ik dit de fraaiste Nomos zelf.

1 like

Mooie keuze!
Mijne was mijn trouwhorloge :+1: