Nieuwe aanwinst: Omega Aqua Terra co-axial

Erg mooi horloge, proficiat!

De AT staat ook nog op mijn verlanglijstje. Ik twijfel alleen tussen een blauwe en deze grijs/zwarte. Ik heb ze nog niet naast elkaar kunnen zien. Iemand ervaring / advies mbt kleurkeuze?

Die zijn beide prachtig. De blauwe lijkt in eerste instantie, zeker op foto’s, misschien de mooiste, maar irl vind ik de zwarte minstens net zo mooi.

Dat idee had ik al een beetje. Heb je ze ook irl naast elkaar gezien?

Zeker!

Oké, thanks. Moet ik toch zien of mij dat ook ergens lukt. Vind het bij deze lastig om vanaf foto’s te beslissen.

…en weer op staal.

4 likes

Hoe is de sluiting? Enige echt grote nadeel aan dit horloge is denk ik het ontbreken van een sluiting met fijnverstelling?

Kijk dat is nu prachtig :smiley:

Veel Draagplezier !

Is inderdaad geen voordeel. Sluiting is wel prachtig. De ideale bandmaat bereik je door met schakels te rommelen. Twee halve i.p.v. één hele bijvoorbeeld scheelt weer net een tikje ruimte. Bij mij moet er ws een halve uit en een hele terug, want op het moment net ietsie te klein.

Van mijn vorige AT (opaline) weet ik dat im zo de ideale maat bereik en daarna is de sluiting alleen nog maar mooi.

1 like

En weer ander schoenen. Kroko.

1 like

mooi man, die groene accenten en die golfjes. Prachtige klok, van harte!

Zeer fraai; een horloge om trots op te zijn!

Sluit mij helemaal aan bij de vorige reacties, prachtig horloge. Kan qua band ook veel hebben.

prachtig hoor! Vooral dat groene vind ik super gaaf :smile: