Nieuwe aanwinst: Omega aqua terra

van harte met je erg mooie nieuwe aanwinst … zal goed staan bij de rest van de collectie (tu)

Wat een prachtige klok! Ik ben helemaal verliefd op de combinatie wit/blauw en nu ik deze zie … ben ook helemaal verliefd! Zijn deze nog nieuw te verkrijgen bij de juweliers? Als je hem ooit nog wegdoet laat het alsjeblieft weten wat een prachtklok!!

Zou graag meer foto’s willen zien als die binnen is!

mooi hoor,

succes ermee

marnix

Mooi horloge, sterker nog ik vind hem super mooi!

Howdie, het heeft nummer 2512.3000 en zijn inderdaad nog nieuw te verkrijgen, staan ook nog op de Omega site; je moet er echter wel naar zoeken…

gr.Joep

OOOOMega mooi!(tu)

Gr Ron

Schitterende Omega, prachtig zo’n wit/blauwe combinatie.

Succes met wachten en natuurlijk alvast gefeliciteerd.

Wat mooi!

Zeer mooie klok :~ nu de postbode maar in de gaten houden :smiley:

Cheers Eric

Erg mooie aanwinst! Deze zet ik nu ook op mijn verlanglijstje. Dat blauw met wit is echt een super combinatie.

Van harte Joep!! OP een na je mooiste horloge :wink:

hans cp

Haha, dank je Hans, ik hoef geen 3x te raden welke dat dan is…:slight_smile:

Nu ben ik wel weer nieuwsgierig geworden… vertel/laat zien! :slight_smile:

Ik weet namelijk dat Hans een goede smaak heeft!

haha, Hans bedoelt deze…

Hahaha, had ik er maar niet naar gevraagd!! Klote klok… :wink:

Heb Hans al een keer verweten dat ik deze door Hans te vaak tegen kom en het aardig kriebelt… nu vraag ik er dus zelf om!

Erg mooie klok ja en die wint het wat mij betreft ook van de Omega. De wijzerplaat is echt perfect uitgelijnd, heb hem nog niet in het echt gezien en voorlopig ook maar even niet doen.

:)-DGeintje Joep & Bidle.:)-D

De Omega is een pracht horloge. Alleen weet Joep ook dat ik graag wat promotie maak voor het horloge dat Joep inderdaad ook heeft (en ik dus ook ;)).

Vanaf komende week dragen Bert van Marwijk en Kees Jansma er ook een overigens. Maar iets minder Oranje dan deze :slight_smile:

Mijn beste,

Een schitterend horloge van een gerenommeerd horlogehuis.
En nu maar wachten,…

Wachten op de komst van de postbode,
wachten, smachten met zicht op jou postcode,
Wachten, snelle gedachten, het is serieus,
maar wat duren die uren lang, wat zijn die minuten nerveus
Wachten tot het Moment Suprême, zich aandient,
en dan trots om de pols, want deze Omega heb je waarlijk verdient!!

En toch ook nog een vraag?
De chrono-minutenindex heeft zo’n eigenaardige schaalverdeling.
Hoe lees ik bijvoorbeeld 7 minuten af??

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Tissot62 Schreef:

En toch ook nog een vraag?
De chrono-minutenindex heeft zo’n eigenaardige
schaalverdeling.
Hoe lees ik bijvoorbeeld 7 minuten af??

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Er komt een dag dat ik hier een nieuwe aanwinst toon, al was het enkel maar om van jou een mooi gedichtje te krijgen! :slight_smile:

Scherp, was me nog niet opgevallen. Qua uitlijning is het wel mooi,…

Aangezien ik al bezig was in het bekende programma gelijk het horlog maar even (quick en dirty) de chrono op 7 minuten gezet. :wink:
Nu blijft voor mij de vraag nog open of dewijzer met de minuten verspringt of dat deze minutenwijzer meeloopt.

Heel erg mooi! Ik ben al jaren de blije bezitter van ditzelfde horloge, maar dan met zwarte dial. Een beauty! Geniet ervan, gaat vast en zeker lukken!

Hoi Coenraad,

Dank je wederom schitterende gedicht!
Voor wat betreft je vraag; 7 minuten aflezen gaat me ook niet lukken, in ieder geval niet precies.
Gelukkig dat ik 'm daar ook niet voor gebruik; de enige reden voor mij om een chronograaf aan te schaffen is dat ik het mooi vind staan, die subdials!

groetjes,
Joep