Leuk horloge Niels!
Zelf heb ik Catawiki nu een aantal keer geprobeerd, ben tevreden en heb mijn kosten er ruimschoots uit. Het nadeel vind ik dat de veilingmeester er lang over doet voordat een horloge wordt goedgekeurd ik wacht nu al 3 weken. Blijkbaar is er erg veel animo voor…
Daarbij is 15% veel, aan de andere kant wordt er wel goed geboden.
Ik heb twee horloges ingediend maar ik hoor maar niks, echt soepel gaat het allemaal niet…
TH86 Schreef:
Leuk horloge Niels!
Zelf heb ik Catawiki nu een aantal keer
geprobeerd, ben tevreden en heb mijn kosten er
ruimschoots uit. Het nadeel vind ik dat de
veilingmeester er lang over doet voordat een
horloge wordt goedgekeurd ik wacht nu al 3 weken.
Blijkbaar is er erg veel animo voor…
Daarbij is 15% veel, aan de andere kant wordt er
wel goed geboden.
Dank je !
Hetzelfde hier. Ben ook al een week of drie in afwachting. Best irritant. Ik vind het niet erg om te moeten wachten, maar geef op z’n minst een indicatie van hoe lang het gaat duren…
hendrik Schreef:
Ik ben Ernst wel niet maar wat dacht u van
Chrono24?Hendrik
Inderdaad één van de betere verkoopsites, tot op heden al mijn horloges verkocht via Chrono24 en ook voor mooie bedragen! Soms duurt het wat langer maar wel internationaal…
Dank Memento, wat ik mij afvraag: hoe doe je dat met de betaling vanuit een buitenland?
Hendrik
Wachten totdat een postduif het heeft afgeleverd
beste, catawiki is inderdaad zeer goed, ik denk dat heel wat verzamelaars hun weg hierheen al hebben gevonden. De biedingen zijn ook altijd eerlijk en inderdaad worden meestal mooie prijzen gehaald. Het duurt inderdaad wel even voor de kavels worden goedgekeurd (tot wel 4 weken bij mij). De veilingmeester die militaria veilt, werkt een stuk sneller. Maar ik werk dat ook de veilingmeester van posters en affiches even traag werkt dan diegene van horloges dus het is een beetje een gok. Duurderen horloges worden ook sneller goedgekeurd heb ik het gevoel (mijn titus chrono’s werden binnen de 2 dagen goedgekeurd) groeten,Matthias
Ik heb inderdaad niet al te dure horloges aangeboden als test, dat zou misschien kunnen schelen…
PayPal snap ik, maar wie betaald er uit een ver buitenland een horloge bij vooruitbetaling?
Hendrik
gschoots Schreef:
Ik heb inderdaad niet al te dure horloges
aangeboden als test, dat zou misschien kunnen
schelen…
Ik heb deze omega chronostop opgegeven voor een Omega thema veiling, waarschijnlijk zoeken ze nog wat Omega’s om het veiling vol te krijgen ;-). Mijn ervaring is ook dat de wachttijd afhankelijk is van het thema/ veilingmeester en uiteraard het aanbod. Alhoewel dit laatste niet opgaat naar mijn mening. Ze kunnen ook een grote partij in 1 keer veilen. Verschil in aantal kavels per veiling scheelt nogal.
hendrik Schreef:
PayPal snap ik, maar wie betaald er uit een ver
buitenland een horloge bij vooruitbetaling?Hendrik
De koper ;-)? Het risico is goed in te perken met een juiste verpakking/ verzending en betaalmethode.
Niels