Dit is geen omega. Dit is een Swatch. En Swatch stampt wegwerphorloges.
Hoop het. Geen zin om naar de Kalverstraat te moeten. Weet niet wat ik erger vind, midden in de nacht of zaterdagmiddag.
Deze gekte? Wereldwijd?
Had niemand verwacht. Zelfs niet durven dromen.
Ik zei ook ‘vrij’ zeker…maar ik spreek jullie graag over 3 maanden…
Mijn stellingen:
- deze horloges zullen nooit onder list aangeboden worden (ongedragen of 99%, full set)
- deze horloges zullen niet online vrij beschikbaar komen (en als ze online beschikbaar komen zijn ze binnen 1 uur uitverkocht)
- de marktwaarde van ongedragen exemplaren zal zich normaliseren tussen de 500 en 2500 euro afhankelijk van het model.
Niemand weet het.
Leuk om de hype te volgen van een product waar je geen interesse in hebt.
Onder aan de streep zal het mij jeuken, maar het is wel grappig om te volgen.
Misschien dat ik over een jaar eens eentje overneem in de sale.
We gaan het zien!
Dan hoop ik dat je tijd van leven hebt (als in in: over 150 jaar).
Gaat niet gebeuren.
Ja maar hier blijft het niet bij natuurlijk, we gaan net zo lang door tot we het weten! oh heerlijk toch deze hype. Ik geniet weer echt van HF. Lang niet gedaan
Het is volgens mij meer als algemene opmerking gemaakt - en niet specifiek gericht aan jou - en ik denk wel dat er een aanzienlijke kans is dat dit zo gaat gebeuren
Wel keurig netjes, dezelfde discussie als al 10x gevoerd maar dan in een NA-topic van iemand die er zijn nacht voor heeft opgeofferd uit liefhebberij.
Yes. Ik heb niet doorgehad dat t een Na topic was. Mijn excuses.
Er zijn ook al zoveel moonswatch topics (weg).
Mooi hoor. Van harte gefeliciteerd. Leuke foto impressie.
Ik hoop er in de toekomst ook een of twee te bemachtigen.
Ach, Swatch heeft de marketingmachine aangezet en waarschijnlijk hebben ze al magazijnen vol liggen met MoonSwatches of zijn ze volop aan het produceren.
Denk je nou echt dat een merk als Swatch dat nota bene horloges voor de massa produceert dit niet kan inschatten?
Eerst iedereen kapot teasen via de socials en influencers, dan een beperkte oplage vrijgeven op een zeer beperkt aantal locaties.
Vervolgens mondjesmaat wat meer aanbieden etc etc etc.
Apple doet het, Samsung doet het, Sony doet het met de PS5 en we trappen er allemaal in.
Ik wacht het allemaal wel even af en voor degene die er wel een heeft:
Proficiat! Je hebt er de nodige moeite in gestoken, dus geniet ervan
Gaaf man, van harte gefeliciteerd met deze aanwinsten!
Na zoveel inspanning (hele nacht wachten, ik doe het je niet na) meer dan gegund!
Gefeliciteerd! Mooi dat je ze te pakken hebt. De blauwe is echt super zomers!
Geen gezeik, allemaal rijk met een Moonswatch! En jij helemaal, gefeliciteerd en geniet er van!
Excuses iedereen! Ik zie dat ik de verkeerde “after” foto heb gepost. Hierbij alsnog de juiste:
Zo gelukkig was ik na alle moeite gedaan te hebben met het resultaat

Als mensen voor zogenaamde super sneakers 1000 Euro willen betalen die voor 10 euro gemaakt zijn in China kijk ik er niet raar van op.
nee maar daar was ook 4 man beveiliging en ze lieten pas weer 1 naar binnen als er 1 naar buiten kwam. en bleven ook 2 handhavers bij staan (denk vooral uit belangstelling )