Nieuwe aanwinst: Omega Seamaster Memomatic

Als je hem open kunt krijgen kun je het caliber zien en op het achterdeksel staat dan aan de binnenkant het typenummer. Dan weet je waar je naar moet zoeken.

En nog even een mogelijk heel domme vraag die ik toch even moet stellen: Als je hem nog niet eerder open gehad hebt, weet je zeker dat de batterij niet gewoon leeg is?

Heb de batterij laten vervangen bij een drogist.
Geen ban geen ban geen ban alsjeblieft. :expressionless:
En die meldde dat ie ut niet meer doet.

Dussss :thinking:

1 like

Drogist? :fearful:

Ik had in Nijmegen wat moeite om een juwelier te vinden die dit type batterij op voorraad had aangezien het een oud beestje is.Jouw (ahem) drogist had deze wel??? :slight_smile:

Ik vind de (premium prijzen) op alles gerelateerd aan een Omega horloge ook erg hoog (en misschien wel te hoog) maargoed…ik draag ze wel erg graag!

(en of dat de “plus beleving” nu precies waard is…tjah…mij totnutoe wel…mjah…denk ik…weet niet…blijkbaar wel whatever! :stuck_out_tongue: )

Wow…potver3 dat is nu eens een echt mooie klok (sorry Tom :stuck_out_tongue_winking_eye:)…geweldig! :ok_hand:

1 like

Ik ga met je mee hoor!

En wat het dan af en toe extra leuk maakt is dat je voor redelijke prijs met beetje geluk tóch zo’n mooie klok kunt scoren.

Prachtig al die foto’s van de omega horloges. Vooral de memomatic doet mij veel plezier om naar te kijken.
Ondanks een groot aantal horloges die ik heb ga ik steeds enthousiaster worden om een omega memomatic aan te schaffen.
Dus als iemand een tip heeft of de zijne wil verkopen?
Ik hoor het graag.