Nieuwe aanwinst....... ra ......ra

Ik vind het wel een mooie klok alleen jammer dat het een exacte copie van de chronswiss is.

Mvg Dennis.

Ik heb verder ook nx over het horloge kunnen vinden, Ook over het uurwerk nx. Maar het was betaalbare liefde op het 1e gezicht.

Ik heb er 2 foto’s aan toegevoegd wellicht dat n kenner hier meer informatie uit kunt halen. De klok heb ik sinds vrijdag dus of het echt precies loopt op de seconde kan ik nx over vertellen.

Het lijkt op een japannertje…

Tony,

Ik heb, een paar maanden geleden, een ander horloge van Ingersoll gekocht bij Juwelier van Willegen in Den Haag. Toen ik het kocht, vertelde de dame die mij hielp dat Ingersoll een oud Amerikaans merk was, maar dat de uurwerken van de huidige modellen uit China komen. Er zit twee jaar garantie op. De kwaliteit van de uurwerken is niet te vergelijken met die uit Zwitserland, maar dat mag je ook niet verwachten voor de prijzen van die Ingersolls. Mijn horloge, met als complicaties datum, 24 uur- , dag- en maandaanduiding op subdials, kostte me €169. De kast en de band zijn goed uitgevoerd.
Het loopt prima. Per dag ongeveer 3 a 4 seconden achter (helaas). Ik had liever gehad dat het voor liep. Dat zal wel bij te stellen zijn, maar dat kan ik niet zelf.

Ik vind jouw aanwinst er erg leuk uit zien. Ik wil zelf toch ook nog wel eens een regulateur kopen. Misschien wel van Ingersoll.