Hele mooie Rolex, als ik er een zou kunnen betalen dan zou het er zo een worden.
Proficiat! Ken iemand die em ook heeft gehad. Een nette casual klok. Ben persoonlijk niet zo weg van z’n typische bliksemwijzer. Wel vreemd, want ik vind een 007 erop wel weer leuk…
Van harte met je aanwinst. Ik moest, na het lezen van alle lovende reacties in dit topic, gelijk denken aan een eerder topic waarin men het nogal kermis en Rolex-onwaardig vond, grappig te zien dat “mijn voorspelling” toch is uitgekomen. 
[quote]Gepost door: Jaap-Wim (IP gelogd)
Datum: 30 juli 2007, 18:39
Misschien een tip; lees dit topic over pakweg een jaar nog eens door en zie dan eens hoe je over de niweu Milgauss denkt, meestal is het ook ff wennen in het bgin. 
[/quote]
Voor alle reacties toen het horloge net was gepresenteerd lees het volgende topic, hoe men er nú over denkt is denk ik wel duidelijk:
http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,55889,55917#msg-55917
Gisteren ben ik naar Eric Clapton & Steve Winwood gaan kijken. Wetend dat Clapton een horlogefanaat is, heb ik mijn ogen soms van gitaar naar pols laten gaan.
-Ik was nog erg onzeker …
Tot ik deze foto online vond:

-Groen glas
-Gepolijste midden van de band
-Oranje accenten
=> Milgaus
(wetend dat hij een hoop Rolex’en in zijn collectie heeft)
Als je een fan bent
… toch wel fijn …
Hoi,
Eén van de weinige Rolexen die ik persoonlijk echt mooi vind. Het groene glas en die gekke wijzer zijn leuke details die eruit springen. De band ziet er stevig geschakeld uit, en keur ik daarom ook helemaal goed.
Mooie rustige wijzerplaat bijna zonder opzichtige verkeerde details. Het Rolexkroontje zou iets zijn wat ik beslist kan missen. Dat is uiteraard een detail wat erop “hoort”, maar ik vind dat pure kitch.
De naam in mooie druk enkel zou voor mij ruimschoots voldoende zijn. Dat gezegd, is dat het enige detail waar ik over zou zeuren. Het is een prachtige klok dus, niet te opzichtig zoals veel andere modellen. Het ontbreken van de grote datumloep op het glas is ook een goede keus.
Een uitstekende keus, heel veel plezier!
Groet,
Nico.
Hmm,
nou , dat oranje met dat groen…
Vind hem in deze presehttp://www.youtube.com/user/BanksLyonJewellers#p/a/u/2/cKfyT-v5tyontatie mooier…
+1 (tu)
ik weet het niet… Ik vind groen niet zo een mooie kleur.
die wijzers daarentegen zijn wel nice 
toch veel plezier ermee !
Mathias Schreef:
Gisteren ben ik naar Eric Clapton & Steve Winwood
gaan kijken. Wetend dat Clapton een horlogefanaat
is, heb ik mijn ogen soms van gitaar naar pols
laten gaan.-Ik was nog erg onzeker …
Tot ik deze foto online vond:http://blog.refreshaccommodation.com/storage/Eric_
Clapton.jpg-Groen glas
-Gepolijste midden van de band
-Oranje accenten=> Milgaus
(wetend dat hij een hoop Rolex’en in zijn
collectie heeft)Als je een fan bent
… toch wel fijn …
Wat leuk om te zien dat Clapton op de foto hetzelfde horloge draagt! Dank voor het posten!
Ik vind het een prachtige Rolex. Voor mij is het groene glas nou juist het item dat het horloge een bijzondere en exclusieve uitstraling geeft.
Heel erg gefeliciteerd ermee