Nieuwe aanwinst - Rolex Sea Dweller

Geweldig mooi horloge natuurlijk.
Voor mij helaas te klein.
Heel veel mooie jaren met je nieuwe aanwinst.

1 like

Mooi horloge en bij een goed adres gekocht. Gefeliciteerd!

1 like

Top! Enjoy!

1 like

Gefeliciteerd, daar kan je wel weer even mee vooruit :+1:

1 like

Prachtige aanwinst gefeliciteerd .:thumbsup:

1 like

Mooie klok, veel plezier ervan.
Ook bij mij lange tijd gewenst geweest, maar na passen, wat iel op mijn pols en daardoor weer naar achteren geschoven helaas.

Succes verder.

Grtn Leen.

1 like

Mooi Alex, geniet ervan!

1 like

Mooie klok, geniet ervan. Ooit gaat deze er, hopelijk, bij mij ook nog komen.

Gefeliciteerd!

1 like

Gefeliciteerd! Een erg mooie klok.
Een van de mooiste rolexen imho

1 like

mooie combinatie van oud design (smalle lugs) en nieuwe techniek :ok_hand:

1 like

veel draagplezier !!

1 like

Prachtig, geniet ervan.

1 like

Topper…gefeliciteerd!

1 like

Mooi, heel mooi, de mooiste! gefeliciteerd!

1 like

Prachtige klok! Congrats!

1 like

Van harte met de hele mooie aanwinst. Ik heb zelf ook altijd getwijfeld aan een Dweller maar ben uiteindelijk toch meer Sub kinda guy.

1 like

Iedereen bedankt voor de leuke reactie. Geniet nog steeds…:smile:

4 likes

Heel fraai en perfecte afmetingen :+1:

1 like

Wat zijn je ervaringen tot dusver met de SD4000 t.o.v. je voormalige Pelagos? Hoe beschouw je bij beide horloges de afwerking? Welke draagt fijner? Noem maar op, ik ben erg benieuwd! Zelf heb ik een aantal jaar een SubC gehad, dus ik weet (tenzij dit heel anders draagt dan de SD4000 en de afwerking heel anders is) hoe fijn dat horloge was :wink:

Tot nu toe absoluut geen spijt. Merk dat Rolex toch echt de overtreffende trap is…
De afwerking van beide horloges is absoluut in orde. De Pelagos draagt en is groter/forser. de Pelagos wordt ook gepositioneerd als een Dweller concurrent.

Verder is de Rolex oysterband (904L) uiteindelijk mooier dan de Pelagos titianium band. Verder is het glidelock systeem net ietsje mooier/beter dan het gepatenteerde systeem op de Pelagos. Na ja als er ooit nog een 2de klokje bijkomt dan neem ik de nieuwe blauwe Pelagos zeker in overweging maar voorlopig ben ik voorzien :slight_smile:

2 likes