Proficiat met deze prachtige aanwinst , goede
keuze de titanium versie…
Was een beetje een gokje, maar aangezien de stalen versies een silicone band hebben vielen die af.
(ik heb daar altijd het idee van gerecyclede condooms bij)
Proficiat met deze prachtige aanwinst , goede
keuze de titanium versie…
Was een beetje een gokje, maar aangezien de stalen
versies een silicone band hebben vielen die af.
(ik heb daar altijd het idee van gerecyclede
condooms bij)
HAHAHA…maar Wing, weet je dan niet dat zij al meer worst geslikt heeft dan wij samen ooit op brood hebben gegeten?
En ik kan niet voor jou spreken, maar ik heb erg vaak worst gegeten…
(blijft toch een lekker wijf om naar te kijken)
HAHAHA…maar Wing, weet je dan niet dat zij al
meer worst geslikt heeft dan wij samen ooit op
brood hebben gegeten?
En ik kan niet voor jou spreken, maar ik heb erg
vaak worst gegeten…
HAHAHA…maar Wing, weet je dan niet dat zij al
meer worst geslikt heeft dan wij samen ooit op
brood hebben gegeten?
En ik kan niet voor jou spreken, maar ik heb
erg
vaak worst gegeten…
Ook Citizen heeft al enige tijd Solar GPS klokken. Die zijn een beetje aan me voorbij gegaan, maar staan nu wel in de belangstelling. Grappig is dat je duidelijk Seiko Astron invloeden erin terugziet. Maar vergelijkend zie je toch ook hele duidelijke verschillen zoals een hele strakke kast, cleane dial en nogal aparte pushers (oren). Verder zijn de Citizen’s voorzien van 3 aparte motoren voor de wijzers (stelt lekker stel in), sapphire glas, titanium kast en hebben ze een lichtmeter zodat je kunt zien of het licht voldoende is om de accu bij te laden (tot 2 jaar gangreserve). En dat voor een stuk scherpere prijs dan de Astron.
Haha, die is 66 x 56 x 18,8 mm (!!!)
Weegt weliswaar maar 128 gram, maar daar moet je bereklauwen voor hebben. Bijna 19mm dik, gaat hem voor mij niet worden.
Ik begrijp uit de vergelijkingen dat de F100 mdellen eigenlijk maar halve GPS horloges zijn: je moet zelf de tijdzone instellen. Jammer. De nieuwe F150 en F900 kunnen dat wèl zelf.
Die F900 modellen vind ik persoonlijk veel te druk, hoewel een toegevoegd alarm weer mooi is.
Als ik nu voor een Citizen GPS moest kiezen, zou ik voor de F150 gaan. Is weliswaar een wat traditioneler gevormde kast en geen titanium dus zwaarder.