Nieuwe aanwinst: Tissot PR516 GL

Echt een knapperd!!! Veel plezier ermee.

1 like

Proficiat !

Ik geniet al enkele jaren van deze Tissot. Verveelt nooit.

Een ondekking voor mij was … Nato op de PR516

8 likes

Ik kan maar 1 ding zeggen:

WAUW!

1 like

Proficiat met deze coole aanwinst! :+1:

@anon50762135EV Blijft een coole strap combi! :+1:

@BATMAN Nato combi 1 en 3 zijn echt top! :+1: de eerste rustig waardoor het horloge er mooi uitspringt de andere combi geeft em een Gulf achtig racethema.

Mooie klokjes heren geniet ervan!

Groeten,

Noel.

1 like

Mooi mooi, geniet ervan !

1 like

Crap, dat wordt weer nato’s kopen… Heb er zat, maar natuurlijk weer niet in 20mm

first world problems :wink:

En inmiddels op Ko strap:

Ben er blij mee!

5 likes

Jaaaaaa… fantastisch!

1 like

Superrrr!

Ik zou lekker even wachten met een hele berg NATO’s te kopen, vermoed dat de leren Heuer stijl strap er niet meer af gaat.

Been there, done that.

Die ko strap staat hem erg goed!

Superdikkeshit deze strap! :+1:

Staat em net zoals op die van Candide errug goed! :+1:

Groeten,

Noel.

1 like

Dàt staat 'm goed! :+1:

Staat hem zeker goed, want NATO’s staan altijd goed :slight_smile:
Zelf begin ik de meer klassieke NATO’s meer en meer te waarderen (eenkleurige en regimentskleuren)

Inmiddels is er een vintage PR516GL onderweg met geïntegreerde band, ik moet daar toch iets op verzinnen want zo’n rally strap staat echt geweldig!

1 like

Sh%t! Dat ziet er serieus goed uit op die custom band! Hoewel ik de standaard band ook zeker niet vind misstaan. En op nato is ie ook al super! Vind dit misschien wel de leukste Tissot in het huidige assortiment. Geniet ervan!

2 likes

Op de ko band is hij prachtig!

1 like

Samen met de Visodate wel één van de mooiste Tissots van dit moment inderdaad en überhaupt denk ik één van de mooiste klokken in het ‘sub 750 euro’ segment

Ik heb zelfs een aantrekkelijke wissel voor een Hamilton Pan Europ laten schieten, zo mooi vind ik hem :wink:

1 like

Heel mooi en tijdloos.
Enjoy :wink: