Heel mooi , gefeliciteerd met je aankoop.
Prachtig!
Prachtige aanwinst!! Proficiat!!
Heb de BB36 zelf ook en op m’n gouden grail (alleen voor speciale gelegenheden) na, ben ik al mijn andere horloges bijna vergeten, zo gek ben ik van deze ‘alleskunner’ van Tudor.
Veel plezier ermee!
@Watchmaster kan het weten, die heeft ze allebei gehad. Ik heb één keer een 114270 omgehad dus kan het zelf niet zo goed vergelijken. Op papier is de Rolex 1mm dikker dan de Tudor, in mijn herinnering droeg de Rolex inderdaad iets platter door de meer afgeronde kastvorm. De Tudor heeft wat meer ‘rechte’ lijnen, maar niet zo extreem als de Black Bays met bezel, die ik vaak een beetje plat op de pols vind zitten.
@BygoneTime, @Mr.JokerBean, @PIVRI, @JWZ, Leuk om te zien dat er zoveel op het forum aanwezig zijn! Op de een of andere manier had ik dat niet gedacht, volgens mij zie je ze niet zo heel vaak voorbij komen in ‘Wat dragen we vandaag’ bijvoorbeeld. Ik begin jullie opmerkingen te begrijpen, het gaat lastig worden mijn andere horloges nog te dragen
Gefeliciteerd
Je was me te snel af! Had deze ook in de gaten. Geniet ervan. Topklok!
Congrats, veel draagplezier
Prachtige horloges!
Van harte gefeliciteerd met deze prachtige nieuwe aanwinst!
Ik vind het een hele stoere klok om te zien, maar daarnaast ook veelzijdig draagbaar. Die hoeft eigenlijk nooit meer af!
Heel veel plezier ermee!
Ze komen wel langs in ‘Wat dragen we vandaag’ maar als je die bijna constant draagt val je snel in herhaling
Ik probeer mijne daar af en toe wel te showen hoor
Gefeliciteerd met je mooie aankoop! Zie deze nu steeds meer hier op het forum verschijnen. Heb zelf de grote broer, sinds kort op MN strap en dan draagt ie wel wat kleiner dan op staal.
Veel plezier ermee, echt een topper!
Ah vandaar
Mooi! Ik moest echt de tekst lezen om te zien dat het een 41 is, valt inderdaad een stuk kleiner zo.
Prachtige BB in bescheiden formaat, heel veel draagplezier! Deze begint ook steeds meer mijn aandacht te trekken i.p.v. een 114270 ik kan op één of andere manier niet wennen aan de 3-6-9.
Gefeliciteerd! Mooie aanwinst
Snap je volledig!
Heb deze nu ongeveer een jaar en hij tovert nog elke dag een glimlach op mijn gezicht als ik er naar kijk.
(36 mm versie btw)