Prachtig!
Ik vind het horloge elke dag mooier worden.
Staat inmiddels in mijn top 5!
Erg mooie klok, ook serieus aan gedacht om aan te schaffen maar voor mij was de sluiting een dooddoener⌠Zonde in mijn ogen.
Verder super mooi ding!
Monasso Schreef:
Erg mooie klok, ook serieus aan gedacht om aan te
schaffen maar voor mij was de sluiting een
dooddoener⌠Zonde in mijn ogen.Verder super mooi ding!
Daar is wat van te zeggen. Ik als duiker weet het dan wel extra te waarderen omdat het echt een nuttige toevoeging is als je ook in koude wateren duikt en dus dikkere pakken gebruikt.
cliogek Schreef:
Monasso Schreef:
Erg mooie klok, ook serieus aan gedacht om aan
te
schaffen maar voor mij was de sluiting een
dooddoener⌠Zonde in mijn ogen.Verder super mooi ding!
Daar is wat van te zeggen. Ik als duiker weet het
dan wel extra te waarderen omdat het echt een
nuttige toevoeging is als je ook in koude wateren
duikt en dus dikkere pakken gebruikt.
ik vind de extentie ook handig als ik voor klussen handschoenen draag. nu âmoetenâ ze em alleen nog in t donkerblauw uitbrengen :+
Zou je bij het klussen je horloge van 2500 euro niet beter even afdoen?
Of klink ik nu erg schoolmeesterachtig�??

Dick
Dick V Schreef:
Zou je bij het klussen je horloge van 2500 euro
niet beter even afdoen?
jazekers! dan doe ik mn monster om EN open dan de extentie. ik bedoelde dat even in t algemeen.
overigens draag ik nunsteeds vaker n gshock bij t klussen. zo n gesp is makkelijk te verstellen. de extentie op mn monster heeft maar 1 stand en zit soms te los.
das dan weer t mooie v die tudor die dat probleem naadloos oplost.
goedkopere alternatieven, zoals v citizen met n snelverstel in de sluiting werkt ook prima.
Benieuwd of je ook nog aan de black bay hebt gedacht, waarom niet of waarom heeft deze het gewonnen?
Erg mooi ding!
Machtig mooi ding, draag um met trots. Zie um regelmatig live, maar helaas niet om eigen polsâŚ
Heb natuurijk aan de Black Bay gedacht!
De Pelagos wint het, voor mij, op een aantal frontenâŚ
De Pelagos heeft een datum, de BB niet. De Pelagos is van titaan, draagt een tikkelje fijner = lichter!
En ik vind de kleur = zwart, mooier! de BB in het blauw bevalt me een stuk beter als het rood.
Mocht er ooit nog de BB in het zwart komen, dan zou ik misschien die er nog bei willen⌠ik weet die is bijna hetzelfde als de Pelagos, maar toch weer anders genoeg om ze erbij te willen hebben 
Mooie klok!
Vond de bb inderdaad wel zwaar aanvoelenâŚ
Vind van de bb een minpunt dat ze het buisje van de kroon gekleurd hebben maar daar kan ik wel doorheen kijken. Voor mij is een groot pluspunt dat je er een NATO bij krijgtâŚ
Maar ontopic; pelagos brengt me beetje twijfelen als ik jou fotoâs zo zie haha, echt mooi ding.
De Pelagos krijgt ipv een nato een rubberband bij⌠bestaat uit 3 delen⌠de normale band en nog een deel welk je kunt uitrekken, zodat je het horloge ook met je duikpak aan kunt dragen!
Ik heb al behoorlijk verschillende horloges gehad. Omega PO Ceramic, 300m Ceramic, Breitling Seawolf, Sinn U2, Porsche Design Chrono, Breitling Aerospace, Fortis Flieger Chrono, Fortis Marinemaster, etc, etcâŚ
Maar moet zeggen de Pelagos is absoluut het âbesteâ horloge tot nu toe! Beste tussen aanhalingstekens, want het is MIJN mening! Maar ik vind het tot nu toe optisch het mooist, draagt het beste, loopt mooi naukeurig met ca 3s+, heeft in de sluiting een duikersextensie die het mogelijk maakt de titaanband bliksemsnel 2-3mm enger of juist losser te maken! Ideaal op een hete zomerse dag of in de winter als de pols een iets dunner is. De bezel is ook mooi gemaakt van mat zwart ceramic, draait lekker zwaar met 60 kliks, meer heb je niet nodig!
En hij geeft mooi licht in het donker, wijzerplaat en bezel⌠
I´m loving it!
prachtig
Mooi om te lezen wanneer iemand zo blij is met een nieuwe aanwinst. Kan het me ook goed voorstellen met zoân mooi horloge.
10 x mooier dan Kim Kardashian in dâr beste jaren
Thanks!
@Carpe: (tu)