Heel mooi horloge ,van harte gefeliciteerd!
Ziet er ook niet slecht uit toch?
Super cool. Wat een staat zeg. Gefeliciteerd!
En als ik er ook ooit eentje zoek klop ik bij jou aan. Hoe vind je ze in deze staat? Mooie wijzerplaat ook, en dubbel quartz logo, dus cool uurwerk.
Ja, ziet er prima uit voor zijn leeftijd (en de prijs). Er zitten wat kleine krasjes op het glas maar dat is gewoon een kwestie van 'm niet onder een hoek in fel licht houden, dan zie je er niets van .
Dankjewel! Het heeft wel wat speurwerk gekost en om eerlijk te zijn komt er natuurlijk ook een beetje geluk bij kijken. Mag zeggen dat dit een soort van Grand Seiko is?
Wow. Prachtig. Lol ermee.
Mooie classic!!
Veel plezier ermee!!
Tijdloos ontwerp, nog altijd indrukwekkend.
Veel plezier met deze prachtige aanwinst!
Mooie aanwinst weer Dennis,lekker bezig ,gaat in een rap tempo
Dankjewel allemaal!
Dat is Grand Seiko.
In die zin:
In de jaren zeventig zijn Grand Seiko en King Seiko in mijn interpretatie gewoon in de Grand Quartz en King Quartz lijnen gerold, waarbij GS in 88 weer leven in werd geblazen, terwijl King Seiko tot 2020 mocht wachten, op één eerdere limited na.
Dat Grand Quartz in feite gewoon Grand Seiko is staat voor mij als een paal boven water. Dat zie je aan de vormtaal, de wijzerplaat in dit geval, de hoge accuratesse van het quartz uurwerk… Eigenlijk is dit het hele pakket.
Puristen zullen het wellicht niet met me eens kunnen zijn. Wat mij betreft ben je hiermee van harte welkom in het GS topic.
Bedankt voor de kleine geschiedenis les. Ik zal mijn Grand Quartz met trots in het GS topic showen!