Nieuwe aanwinst Union

Dat gaat best!

In Aken bij Juwelier Lauscher liggen nog twee verschillende modellen. Ze zijn relatief goedkoop (in vergelijking van Glashuette Original) en worden niet meer gemaakt. Als iemand centjes heeft (of ze openige termijn wil verdienen) dan zou ik snel zijn!

of waar ik heb gekocht:

http://www.trendundzeit.de/default.asp?id=63&prlid=UH&prbid=UN

hans

Supertoll!!!(tu)
Viel spass mit diesen uhr!!

Gr Dennis:)

En ik maar denken dat ze alleen fietsen maakten. :wink:

Erg mooi hoor.

hoi hans,
chapeau,met al dat rolex geweld,is deze zoch een zeer welkome afwisseling, toppie.
gr. john

Prachtige klok. En een eigen kaliber als ik het goed heb.

Prachtig.

Klopt! Caliber 26 Manufactuur:

Erg dat dit ook vervangen wordt door Eta klonen :frowning: :frowning:

hans

Fantastisch, Hans…

Het merk blijft roepen, huh… ?
Fraai uurwerk en de voorkant mag er ook zijn ! Goede vangst… Nu mij eerst even waarschuwen als je 'm in de verkoop doet :wink:

Veel plezier!

Groet

Recente beelden:

Hij is wel mooi hoor, als je hem zo aan de pols ziet.

Hoi Hans,

Gefeliciteerd met deze klassieke schoonheid. Alles klopt er aan.

Alleen jammer dat Dreski de fietsen grap al gemaakt heeft en ik dat dus niet meer kan doen. Ik zoek nog in de richting met “Olifant in de GlasHut”, maar het wil niet echt lukken :smiley:

Heel veel plezier er mee!

Groeten,

Martin

Da’s wel héél fraai!
Gefeliciteerd!

Beste hcptdg,

Hartelijk gefeliciteerd met deze prachige aanwinst. Dit merk maakt hele mooie klokjes. Zelf vind ik de Averin van dit merk een van de mooiste ‘vierkantachtige’ horloges die er zijn.

OmarDesign

mooie klok, kan leuk naast z’n broertje staan :wink:
veel plezier er mee.

Groet,
Arno.

Oei!! Prachtige klok.
Gefeliciteerd

Dank, maar hun nieuwe modellen (modernere) zijn voorzien van een ETA uurwerk, terwijl de ‘oude’ Union nog een compleet manufactuur uurwerk heeft (cal 26). Daarom wilde ik er perse nog een hebben voordat ze er niet meer zouden zijn.

hans