Nieuwe aanwinst: Van der Gang

Super. Keuze met het hart voor iets bijzonders. Geen 13 in een dozijn. Top! Ben benieuwd naar de echte foto’s.

Rolex is en blijft Rolex, vandaar.:ok_hand:

1 like

Mooi horloge en stijlvol. Grappig eigenlijk dat ik nu pas zie dat hij waarschijnlijk bewust “gang reserve” gebruikt. Nooit eerder opgevallen.

1 like

Net de website en het interview in de New York Times gelezen, naar aanleiding van deze post. Mooie vent, mooi verhaal. Hmmm. Ik draag alles op staal maar ik zou me bijna kunnen laten verleiden voor zo een Fries kunstwerk.

2 likes

Bedankt voor de tip, leuk artikel!

Qua design wel heel erg mooi, maar er had voor dat geld wel een eigen uurwerk in gemogen in plaats van een standaard eta vind ik.

Super mooi horloge en ook nog van Nederlandse bodem. Absoluut een topper, een Van der Gang staat ook hoog op mijn lijstje ooit aan te kopen. :star_struck:

Even het artikel erbij gezocht (erg leuk om te lezen): NY Times - van der Gang

Prachtig horloge hoor! Wybe weet hoe het moet en dat een secondewijzer in het midden hoort :wink:
Als oud-directeur van de Leidse Instrumentmakers School ben ik trots op onze oud-student Wybe, maar ik kan mij nog maar net een Rolex veroorloven. Voor eentje van Wybe moet ik nog eventjes doosparen…

Hartelijke groet allen, Dick