Nieuwe Aanwinst

Prachtig. Ik zou er ook nog wel eens een willen maar dan liever in staal.

Proficiat met deze kostbare aanwinst! Een hele mooie klok.

Bij deze vind ik staal ook beter staan. De man van m’n nicht heeft een stalen versie met schroefkroon (16xxx nog wat), en hij ziet er geweldig uit. Lume valt wel tegen en de rotor is niet zo mooi geskeleteerd als deze, maar het blijft een strak klokkie. Hoe de schakels en kast als facetten zijn bewerkt. Geweldig om te zien, vond em alleen niet zo lekker om te dragen.

Maar begrijp ik het nu goed, dat deze voor de in/verkoop is?

Wow! Lekker opvallend, lekker goud!

Hou maar op, schei maar uit . . . :stuck_out_tongue:
Met zo’n horloge om je pols hoef je niet meer verder te zoeken, kopen of verzamelen. It’s a dream come true, maw. dat ga je niet meer overtreffen.
:o Geweldig man! Geniet ervan! :o (tu)

alleen als er genoeg geld voor word betaald is deze voor verkoop anders blijft hij lekker om de pols. een leuke ruil met een iwc portuguese vollkalender leek me we leuk.

Geweldig!! Werkelijk waar een beeldschoon horloge!
In mijn ogen een hoger dan gemiddeld ‘patsergehalte’, maar dat mag de pret niet drukken!
Een gigantisch prijskaartje, maar dan heb je ook wat :smiley:

Wil niet de pret bederven… :sunglasses:

Maar hij doet mij TOTAAL niks!

Of ben ik nu een “horloge-cultuurbarbaar” ?

Ach, smaken verschillen.

Ik vind em bijv. niet lekker om de pols zitten, maar ik vind de afwerking wel super knap. Die lijnen zijn echt superscherp afgesneden. Als je de band langzaam kantelt , “fonkelt” 't staal je tegemoet als de facetten bij een diamant.

En 't is een iconisch horloge, de Royal Oak. Ach, sommigen hebben weer helemaal niks met een Submariner.