Mijn beste,
Ik kreeg even koude rillingen toen ik die aluminium “schaal” zag.
Doch na wat scrollen, ontdekte ik de ware schoonheid van deze ijskoning. Ik kreeg het zowaar warm!!
Ik wens je dan ook veel genot bij het koesteren en vooral dragen van dit “ijskoude horloge, warm aanbevolen”!!
En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op.:z:z:z
Orologio Signaturis Temporis. B)-
Proficiat met je bijzondere aanwinst! Misstaat niet tussen z’n broertjes en zusjes.
Wat een supergave klok zeg en dan die witte band erop, prachtig.
Die ufo eromheen is idd geen gezicht maar natuurlijk wel erg leuk en bijzonder.
En om het nog maar eens over je gehele collectie te hebben, :}:}:}
Supergave variatie op de welbekende speedmaster. Erg mooi met die witte band (tu)
Wel leuk voor in de winter om met die rode kast eromheen te gaan lopen. Gewoon doen, heb je 'm niet voor niets!
MartinB
27 november 2010 om 13:25
25
Wat een prachtig apperaat! De extra ‘zwemband’ is leuk om er bij te hebben, maar ik zou hem zelf niet omdoen bij het dragen
Veel plezier ermee,
Martin
Gefeliciteerd met je prachtige aankoop!
En uiteraard hulde voor je collectie.
Vriendelijke groeten.
N.Visser.
RC_
27 november 2010 om 15:05
27
Pracht aanwinst in een toch al prachtige collectie, waarvan ik persoonlijk die Plof er meteen uit zou gooien…
prachtige collectie!!
ik zou geen favoriet kunnen aanwijzen!!
Met de weersverwachting in gedachten is de nieuwe aanwinst natuurlijk een super keuze…en ik zou inderdaad ook de witte band en de oranje omlijsting dragen als de rest van ons land in wit gehuld is…
Super!!
Van harte gefeliciteerd!
Groet, Justin
(tu)(tu) Prachtig hoor, maar…
die had ik ook op het oog
Nu staat er nog maar één te koop op Chrono24.
micjam
28 november 2010 om 16:13
31
mag er allemaal wezen, veel draagplezier.
john
dreski
28 november 2010 om 20:10
33
Echt een superklok. Ik vind hem heel mooi op de stalen band. En die collectie van je is erg begerenswaardig. (tu)
Arno
28 november 2010 om 20:33
34
gefeliciteerd met deze fraaie Omega. Had hem al eens gezien in…Zweden.
veel draagplezier.
groet,
Arno
Tobias
28 november 2010 om 21:05
35
Ik vind deze geloof ik mooier dan de originele speedmaster, enfin geniet ervan! :)-D
Stony
28 november 2010 om 21:39
36
mooi verhaal. veel plezier ermee. en gewoon omdoen zou ik zeggen
maar als ze alle ouwe prototypes nog eens opnieuw uit gaan brengen, dan zijn ze nog effe bezig.