Nieuwe aanwinst...

Zo mooi! (tu)

:~
super

schmeink Schreef:

ik heb hem ook gepast, mooi horloge
persoonlijk heb ik liever het model ervoor…

geniet er van (tu)

+1 maar dan wel op staal!!:smiley:

marnix.moed Schreef:

Proficiat!

Leuk dat de minutenwijzer dezelfde kleur heeft als de pearl, maar afwijkend is dan de rest.

Hoewel ik het diepzwarte stoerder vind, ziet het grijzer vanuit deze hoek er ook best strak uit.

Gaaf! :~

Heren,

Sorry voor de iPhone 4S pics, moet nog maar s uitzoeken om deze te verbeteren.

@Jaegersk-> Gewoon enkele seconden in het licht, dan licht uit:P dan foto maken

@marnix.moed-> In eerste instantie vond ik de lume ook vreemd overkomen, maar zodra je het in het echt ziet, dan heeft het zo zijn ‘voordeel’. De minutenwijzer en de pearl hebben express dezelfde kleur. Dit vanwege het duikmechanisme.

@schmeink-> Ik wilde altijd de eerste generatie, maar toen kwam deze uit en heb ik de overweging gemaakt a.d.h.v. prijsverschil vergelijken met de innovatie op dit model. Dus ik pakte de oude en nieuwe versie vast bij de verkoper. Toen wist ik het al (buitenom de innovatie aan het model). Echt een topper! Geweldig afwerkt en voelt meer solid e.d. Het is een meer een horloge-gevoel.

@rolo-> Sorry voor de foto’s het is/was niet de bedoeling ondanks dat het wat snelle foto’s zijn, het is een schrijfblok als onderlegger op mijn bureau. Ik werk niet bij PontMeyer en heb er geen belang. De onderlegger heb ik van een familielid welke een zakenrelatie met PontMeyer heeft.

@everyone-> Thanks voor de comments!!

Ik vind hem onbeschrijvelijk geweldig, zelfs de bezel e.d. verschilt steeds van kleur door verschillende lichtinvalshoeken. Dan heb ik nog niet eens verteld over het uurwerk welke zichtbaar is.

Fijn weekend!!

Vragen of opmerkingen zijn welkom!

Ricosub Schreef:

@marnix.moed-> In eerste instantie vond ik de lume
ook vreemd overkomen, maar zodra je het in het
echt ziet, dan heeft het zo zijn ‘voordeel’. De
minutenwijzer en de pearl hebben express dezelfde
kleur. Dit vanwege het duikmechanisme.

Snap ik, daarom ook dat ik het kan waarderen dat ze hier op hebben gelet. Kun je makkelijker de duiktijd aflezen. Net als op deze

Blauwe wijzer met blauwe pearl.

Prachtig!
:~

Geweldig hoor!!
Komen er ook nog foto’s van de Steinhart? :wink:

Gefeliciteerd mooi horloge!!

Mooi hoor! De nieuwe versie is toch wel èrg mooi! :slight_smile: