Dat is de bedoeling, in Augustus, hopelijk…
Welke indruk?
genoeg indruk om je te laten reageren ![]()
Ik vraag me serieus af wat jij hier als mede horlogeliefhebber indrukwekkend aan vindt.
eerst en vooral; ik vindt het heel mooi, design is indrukwekkend.
smaak blijft gelukkig persoonlijk.
anders zouden we allemaal hetzelfde dragen.
ten tweede; de afwerking, bouwkwaliteit, prijs-kwaliteitverhouding is indrukwekkend…
Wat een gaaf ding!
Proficiat en veel fijne polstijd gewenst.
Heren, mag ik opmerken dat het hier om een NA topic gaat? Enige zelf-moderatie zou op z’n plaats zijn.
Als je hommages af wilt zeiken, prima, daar hebben we diverse topics voor op dit forum, maar ik zie een aantal zure reacties voorbij komen die eigenlijk niet in een NA topic thuis horen. De ongeschreven regel is dat je in NA topics iemand feliciteert en verder gaat met je leven, of het gewoon nalaat om iets te posten.
Nee, dit is geen R3pl1ca, zoals sommigen suggereren. Er staat gewoon Ixdao op de plaat in plaats van Serica. Het is niet Ixdao’s schuld dat Serica het merk bijna niet naar voren laat komen in het ontwerp. Daarmee is het geen nepper, maar gewoon een Ixdao.
Ik meen ook op te moeten merken dat ik deze implementatie van de datum beter vind dan Serica’s eigen recentelijke versie met die wanstaltige rode datum op een wat plompverloren plek. Veel beter.
Gefeliciteerd, veel draagplezier met deze, en veel succes met je besluitvorming. Ik vind de Serica tof, ik heb destijds de 5303 Gen 1 in de voorverkoop gekocht met alle problemen van dien, maar het blijft een funky ontwerp, en de bracelet is super comfortabel.
Gefeliciteerd topper ![]()
Ik zeik niks af. Ik zie een paar foto’s met het het woord indrukwekkend.
Mijn vraag is welke indruk hij krijgt.
Voor een na topic is dit namelijk nogal summier en wil dan ook graag weten waarom iemand tot het besluit is gekomen om een horloge te bemachtigen.
Ah, excuses
. Ik meende sarcasme te lezen, maar dat kwam ook zeker door de overige posts die er omheen stonden. Pardon. Mijn punt blijft, maar dan had ik niet op jouw post moeten reageren. ![]()
Je hebt natuurlijk wel een beetje gelijk over dat topic an sich, een paar foto’s neer klappen met het woord indrukwekkend er boven is tering lui. @Bazogen had natuurlijk z’n motivatie om 'm te kopen even in z’n openingspost kunnen zetten. ![]()
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst🤘🏽
Hommage…
Is Frans.
Is Chinees.
Nu ben ik toch de draad even kwijt.
Die heb ik overtreden, helemaal mee eens.
Ik ook, omdat het echt een onderscheidend ontwerp is.
Het is simpel.
Een ontwerp kopiëren, maar daar met een ander uurwerk en een andere naam op de wijzerplaat iets mee doen mag je “hommage” noemen. Dat is weliswaar jatwerk, maar het is formeel gezien geen R0503V zoals de douane dat ziet, omdat de merknaam evident op de plaat staat. Ixdao doet niet net alsof ze Serica zijn.
een mooi ensemble ![]()
draag hem met plezier
Gefeliciteerd met je NA, een mooie stoer horloge. ![]()
Ixdao heb ik ook al een tijd in het oog gehouden. Maar ik vind dat deze zo hard op de Serica lijkt dat het pijn doet aan de ogen.
Gefeliciteerd met je NA!