Lijkt me een topper qua look & feel, enige twijfel zijn de maten maar dat is een kwestie van pols en smaak:
Voor mij persoonlijk is de Regulator de must have versie:
Lijkt me een topper qua look & feel, enige twijfel zijn de maten maar dat is een kwestie van pols en smaak:
Voor mij persoonlijk is de Regulator de must have versie:
Yes 41mm is fors idd maar lijkt me wel goed te doen door de relatief korte lug to lug. Ik denk er serieus aan!
Ik zie dat Alpina volhardt in de irritante gewoonte om niet-standaard lugs te maken zodat mensen gedwongen zijn de officiële bandjes aan te schaffen. Tegen de tijd dat Alpina die niet meer wenst of vermag te leveren kan de klant verrekken. Koop maar een nieuw horloge. Zwaar irritant. Ja, het hoort bij het ontwerp, maar volgens mij kwam het verdienmodel eerst en het ontwerp daarna.
Aan de ene kant snap ik je helemaal, aan de andere kant: integrated bracelets en straps zijn wel geweldig qua looks
Zeker, het ziet er mooi uit. Maar is het mooier dan het met een normale band had kunnen zijn?
Vind de chrono wel mooi. Maar 't had allemaal wel 'n maatje kleiner gemogen, imo.
Edit: ik zie dat ik op een bijna anderhalf jaar oude openingspost reageerde.
De door @Thijs9F82 geposte Alpiner Extreme vind ik er wel stoer uitzien en qua prijs ook nog te doen. Qua maat: ja, passen is weten.
Maakt toch niet uit? Alpina maakt gewoon mooi klokken. Zwaar ondergewaardeerd in mijn optiek.
Nou, die groene is welkom!
Voor mij persoonlijk: ja, integrated bracelets en straps maken een horloge mooier!
41mm, 11.5mm dik, integrated bracelet, interessante kast, exhibition caseback, mooie vouwsluiting.
Ik vind de ‘standaard’ three hands zeer geslaagd en nu al reeds voor €1300,- op de mat via Chrono24. Geen limited dus een verdere prijsdaling lijkt me aannemelijk.
Zwart of blauw is eigenlijk de enige twijfel
Web found pictures