Mijn vrouw wil deze morgen gaan passen…dus ik zeg geslaagd.
Erg mooi ding…wel hoop centjes voor vrouwen maatje
€11250 voor de 36mm. AUW
Wanneer er liefde is en ze zelf doet pinnen mag ze dat…
Mijn vrouw wil deze morgen gaan passen…dus ik zeg geslaagd.
Erg mooi ding…wel hoop centjes voor vrouwen maatje
€11250 voor de 36mm. AUW
Wanneer er liefde is en ze zelf doet pinnen mag ze dat…
Ik ben bepaald geen Breitling liefhebber (de vintage Navitimers daargelaten) maar ik vind deze in blauw of groen (mint?) wel echt heel lekker. Stap vooruit wat mij betreft.
Dat datumvenster daar vind ik niets. Maar de laatste tijd is breitling wel weer aardig op de goede weg qua ontwerp vind ik.
Ik vind ze zeer geslaagd. Op de lunette van de 36mm uitvoering na.
Wie ooit een rouleaux band heeft gehad/gedragen zal bevestigen dat het draagcomfort daarvan onovertroffen is. Geniaal echt.
Tis dat ik nog een Chronomat op rouleaux band heb liggen, anders zou de AD de koffie alvast voor me mogen klaarzetten…
Thx for sharing .
Zeker erg mooi en ook mijn voorkeur de groene erg geslaagd, maar zoals eerder al gezegd waarschijnlijk snel waardedaling of nieuw een beetje shoppen en waarschijnlijk 20 tot 30% korting.
Leuke dames en kindermodelletjes
Een Chronomat die geen chronograaf is is geen chronomat. Leuk dames horloge dit, maar niet meer dan dat. Horologisch totaal irrelevant.
Hetzelfde geldt voor de non chrono Navitimers. Ook een voorbeeld dat Breitling de kop er niet helemaal bij had tijdens het ontwerpen.
En laat m’n meissie nu exact hetzelfde zeggen…
Die gaat in haar horlogebox terecht komen
Zeker de rosé gouden?
99% van de vrouwen heeft daar toch niks mee.
Het glimt, ziet er mooi uit en “he verrekt Jan ding heeft dezelfde naam als jou horloge” wat resulteert in willen hebben bij de dames .
Althans zo werkt het hier, dus de marketing werkt.
Kijk en pas afspraak is ondertussen gemaakt.
Ze waren nog niet binnen dus ze moet nog eventjes wachten.
Ik persoonlijk vind ze er ook mooi uitzien, maar wel enorm duur voor een vrouwen maatje.
Kan iemand mijn laatste foto verwijderen? Dit ging niet goed maar krijg hem
Niet weg.
De mint is echt tof voor mijn vrouw. Datumschijf in zelfde kleur.
Zoals een wijs man ooit zei: ‘als mijn grootmoeder wielen had gehad, was ze een fiets geweest’…
Net zoals een Submariner een leuk herenhorloge (één woord) is, maar niet meer dan dat? Of bedoel je wat anders?
Leg 's uit hoe een Submariner [RLCmode] in this day and age [/RLCmode] horologisch relevanter is dan deze Breitling?
Ik vind sommige colorways wel mooi, beetje saai wellicht. Misschien moet ik er nog aan wennen. I.t.t. de meeste Breitling modellen serveer ik deze in ieder geval niet meteen af.