Nieuwe Breitling Chronomat modellen oktober 2022

Deze GMT is in een aantal kleuren goed geslaagd

:heart_eyes:

1 like

Onacceptabel dat ze hier een modified ETA in lepelen

3 likes

Bij de superocean vond ik het jammer … maar acceptabel gezien het totaal plaatje.
Nu met deze chronomat … een model wat hoger op de breitling ladder staat en een stuk meer kost vind ik het een gemis.

En heel apart, dat tudor chrono een voordeel heeft met het breitling uurwerk.
Nu zou de chronomat met deze prijs het veel beter hebben gedaan met het tudor uurwerk en dus keer op keer geen voordeel terug krijgt , ja met de heritage serie …maar dat snap ik dan ook niet .

4 likes

Mooi ding!

Mooie release alleen die band…ik vond het vreselijk zitten. Echt het eerste horloge die je de hele dag voelde zitten (en nee hij zat niet te strak :stuck_out_tongue_winking_eye:). Ik kreeg hem onmogelijk goed passend…

1 like

Ik ook.

7 likes

Vroeger ja, nu niet meer. Te druk imo.

Gave dingen maar het hoort breitbling te zijn en niet gematteerd, gemiste kans

Heb de blauwe om gehad en vind het een mooi horloge.
Omdat het al een druk horloge is met een erg drukke band vind ik de chrono gewoon te druk/ rommelig.
Deze GMT is erg mooi in balans vind ik en oogt zeker niet te klein met z’n 40mm.

Breitling is normaal gesproken niet zo mijn ding maar ik moet bij deze zeggen dat ik die GMT er best cool uit vind zien. Vooral die groene plaat is tof. Zou hem zeker eens willen passen.

1 like

ja, bij mij ook,
dit is nu eens een prachtig exemplaar :star_struck:

Beetje vreemde mix van alles, soort halve duikers bezel maar net niet. Verder geen helemaal geen verwantschap met een duikhorloge, dus waarom die bezel. Hadden ze beter een 24uurs indeling op kunnen maken ipv de binnen rehaut.