Nieuwe Breitling Chronomat modellen

Voor een vintage: ja
Voor 2018: nee

Klassieke versie is er ook nog.

Deze bijvoorbeeld:

7 likes

Dit is prachtig !

4 likes

Much ado about nothing.

Geen Breitling, maar wel aparte kleur

Deze is een beetje verdrietig.

Mooi om te zien dat de modellen wat afslanken. Risico is wel dat Breitling wat saaier wordt.

Prijskaartje al gezien?

1 like

Nee, maar is toch niet voor mijn portefeuille :wink:
Wel leuk om te weten.

Ik zag net ook deze verschijnen, geen Ling maar ik vind hem wel mooi. Hoort eigenlijk niet hier in dit topic dus gewoon even laten zien, daarna vergeten we die weer :blush:
https://professionalwatches.com/assets_c/2018/01/Jaeger-LeCoultre-Polaris-chronograph-steel-thumb-1999x1333-36107.jpg

$10.900

mooi, enorme vooruitgang !

Wanneer nemen ze bij de bracelet afdeling van Breitling iemand aan die een waterpas kan vasthouden?

2 likes

:joy: dat is een leuke Ide maar ik vind het wel iets en het was het eerste wat mijn zoon ook zei toen ik thuis kwam met de Colt met ProIII band, gaaf hoe ze die band gemaakt hebben met die scheve schakels.
Ach, misschien zal dit ook eerstdaags verdwijnen bij de nieuwe modellen.

1 like

Wel een hele mooie JLC, maar idd, hoort niet in dit topic :wink:

1 like

Breitling staat volgend jaar in ieder geval weer op de beurs. Ik vind wat ze hebben gepresenteerd er toch wel goed uitzien. Tuurlijk zit er ook altijd iets minders bij, maar algemeen genomen goed bezig!

Zitten er een paar bij die zo de kliko in kunnen.

1 like

Ach ja, dat zul je altijd houden :wink:

1 like

Ik begon net aan de nieuwe Navitimer te wennen komen ze met deze nieuwe Chronomat…als ik die zie ben ik toch blij met mijn “oude” model Chronomat gmt.

2 likes

Prachtig die Chronomat :heart_eyes:


(vrijdag a.s. gaat ie weer op leer :grinning:)

2 likes