Nieuwe Breitling Limited Edition Deus

Wat is je vraag eigenlijk?

2 likes

Of iemand ervaring heeft met deze Breitling, daar ik (nog niet) ervaring heb met Breitling.

Dit zijn de gegevens van dit model:

  • Uurwerk: Automaat COSC gecertificeerd, caliber Breitling 23
  • Grootte: Ø 41 mm
  • Materiaal: Stalen kast en Bruine leren band
  • Waterdichtheid: 3 bar
  • Glas: Convex Saffier glas
  • Wijzerplaat: Zilver
  • Limited Editie: One of 1500

Referentienummer

A233101A1A1X1

Nee, ik niet :slightly_smiling_face:

Ik zie overigens meerdere Top Times op chrono voor waanzinnige bedragen worden aangeboden terwijl ze in NL onder list bij een GD te koop staan.

Vb

1 like

Ervaringen zijn niet voor iedereen hetzelfde , maar dit is wel een waanzinnig mooie Breitling :ok_hand:t2:

3 likes

Je moet inderdaad goed zoeken en veel bellen, ook bij de GD. Heb echt veel gebeld voor dit model, wel een ander model dan die op jou foto. Maar je hebt gelijk er worden soms echt topprijzen gevraagd terwijl je hem elders bij een GD of particulier een stuk goedkoper kan kopen. Die waar ik het over heb, is dus hagelnieuw maar lag dus bijna een jaar stof te happen bij die AD. Belde net naar een mij bekende juwelier, zojuist overvallen. Maar stond mij wel te woord, hij is ook een GD met name Rolexen. Hij zei als je hem te pakken kan krijgen is die het wel waard om een paar honderd boven list te betalen. Maar ik krijg hem gelukkig gewoon tegen de listprijs maar geen korting, dus ga er maar gewoon voor. Is best een mooie Breitling met de looks van vintage.

2 likes

Succes :+1:

1 like

Gaat lukken, zal even wennen zijn t.o.v mijn andere horloges maar soms moet je ook eens wat anders proberen :smile:

Het is een limited en al een tijdje uit dus ook blijkbaar zeldzaam geworden
Neem die van jouw AD en proberen nog wat te krijgen, is alleen maar een extra strap of wat goodies…
Al het toch uw smaak niet is zal het ook niet moelijk zijn om deze terug te verkopen

Nope.

Wel om de pols gehad bij AD en serieus erg mooi.

Gewoon doen, you go

2 likes

Ligt al klaar voor mij, moet alleen even wachten tot 5 feb. en geduld is niet mijn sterkste kant :wink:

3 likes

Leuk leuk leuk! :grin: Ik begin zelf ook weer steeds meer warm te lopen voor Breitling. :ok_hand: Alleen hoop ik wel dat ze het wings logo snel weer terugplaatsen op de Navitimer modellen.

3 likes

Ik heb z’n oudere broertje, de Top Time ‘Zorro’ die in 2020 is uitgekomen. Ben er erg tevreden van, bijzonder fraai horloge. Verder wel een vrij typische 7750 (inclusief alle speling op de minutenwijzer bij het instellen van de tijd) en lange lugs. Breitling weet wel als geen ander hoe ze glas moeten ontspiegelen :).

5 likes

Dank je voor je ervaring, die speling op de minutenwijzer daar hebben meer horloges last van, bijvoorbeeld de Oris. Maar als je met beleid er mee om gaat is er niets aan de hand, maar ja dat is weer mijn ervaring met de Orissen die ik heb. Maar leuk dat ik er nu ook een broertje bij heb, wel op afstand maar toch een broertje :smile:

Dat is lang hoor 6x24 uur en de minuten tikken voorbij :wink:, moet maar leren geduld te hebben.

1 like

:+1:

1 like