Traveler:
old skool
Jouw old skool Breitling is geloof ik mijn moderne Breitling.
Want ik vond wat ze in de jaren 40 deden geweldig, terwijl ik de jaren 80 bende vind.
Vandaar ons meningsverschil.
Traveler:
Wings
Kom op. Ik zit niet bij de KFC. Als ik Wings wilde had ik de barbecue wel aangestoken.
1 like
bartman
7 september 2023 om 17:00
24
+1
Heb altijd een navitimer een mooi horloge gevonden. Druk! Dat is waar. En het valt me steeds direct op als iemand er eentje aanheeft.
Ik ben de enige meestal die dit draagt - maar toch ben ik er zeker heeel erg blij mee.
On topic: wat een lelijke bende. Is het voor vrouwen, tjah - dan moeten die maar oordelen - maar een vrouw die dat geld geeft, gaat al snel voor een kroontje gaan denk ik.
3 likes
Chris21
7 september 2023 om 17:09
25
Veel te klein voor een man, helaas. Had ook een 41 bij moeten zitten.
RGS
7 september 2023 om 18:07
26
Wat een bagger weer van Breitling. Meer van hetzelfde en wederom helemaal niets nieuws. Ik kijk met weemoed terug naar de Schneider periode van Breitling.
1 like
ronp
7 september 2023 om 18:18
27
Er bestaat al een Navitimer 41mm non chrono.
Ik vind ā¬4400,- trouwens ook knap geld voor een 32mm met āsuperquartzā ( ) uurwerkje.
1 like
Zijn ze een nieuwe samenwerking aangegaan dit maal met aliexpress
1 like
Check checkā¦om mijn pols.
Niet elke vrouw toch, bij lange na niet
Ieder zijn smaak.
2 likes
ghust
8 september 2023 om 06:42
31
Hmm, niet lelijk, maar wel behoorlijk saai. De identiteit van de Navitimer is niet terug te zien.
Bij de wegā¦
Jij hebt ook wel navitimer polsenā¦ik zeg doen.
1 like
B1_
8 september 2023 om 08:17
33
Absoluut Breitling fan maar vind deze nieuwe types niet mooi
1 like
Ik prefereer ze toch liever op mijn wijzerplaat of aan een vliegtuig.
Maar wees gerust en vrees niet kameraad. Wellicht doe je een deel van je naam nog eer aan en blijf je niet voor altijd vleugellam!
En als Ćk de BBQ laat gloeien gooi ik er liever een lekker stuk Wagyu vlees opā¦. Maar ook daarbij geldt weer: smaken verschillen!
Pax et bonum!
Een Breitling Navitimer zal voor mij de grail zijn, voorlopig niet bereikbaar.
Maar ik denk dat ik dan toch liever ga voor een iets ouder model, al spreekt de wat kitsche R17327211A1R1 mij zeer aan, alleen die kost 32kā¦
daffie
8 september 2023 om 08:33
36
Haha ja ik had laatst nog een aardig exemplaar om de pols.
1 like
Zonder de gouden bracelet gaat er zo 10 tot 15k afā¦plus dan nog de korting aan de kassa.
Op leer moet t voor 15 a 17 lukken.
Kijk, ineens bijna bereikbaar.
2 likes
Haha dat is ook weer waar, leuk beredeneerd!
Misschien doen ze ook nog wel aan inruil.
1 like
Zuid
8 september 2023 om 09:23
39
Mooie overview Chris zoals altijd; mucho apreciado.
Krijg allen bij die nieuwe Superoceanās kortsluiting in mijn koppie bij dit:
1 like
Zuid
8 september 2023 om 09:33
40
Zeker Rik. Komt omdat er āhorlogeliefhebbersā bij Breitling achter de knoppen zitten. Venture Capital in combinatie met filosofie, gedachtengoed, historie is not a match made in heaven.
Heb je knaken dan mag je in de directie van Breitling.
Partners Group, a leading global private markets firm, has agreed on behalf of its clients to increase its equity stake in leading Swiss watchmaker Breitling (or "the Company") in a transaction that will make it the Company's largest shareholder
1 like
Traveler:
Wagyu
Doorregen biefstuk. Bah. Hier glijden zelfs de japanners en ik uitƩƩn. Maar zoals je zegt: Het is een smaakzaak. Ik vind veel huidige Breitling ontwerpen tof, en die vleugels spelen daar voor mij geen enkele rol bij. Ik kan me dus, met of zonder, ooit inderdaad wel voorstellen om een B09 of Top Time te hebben of zo. Gewoon omdat het een mooie chronografen-boer is.
Zuid:
kortsluiting in
Hmmm. Zie het als een cijfer en zān weerspiegeling in het water. Bijna rustgevend.
Leuk man. Zo heb je tenminste reuring. Altijd beter dan 80 jaar lang dezelfde vijf modellen uitmelken. Of erger nog, zoals bij AP, ƩƩn model.
Precies. Reverse panda, zoals het hoort. Nog steeds mijn favoriet.
7 likes