Niet mijn kopje thee!
Ik vind hem wel leuk maar ik zou hem niet kopen. Meer een horloge voor erbij maar daar vind ik hem dan weer te duur voor.
hm, ik zie er iets van een Yachtmaster in.
Der zitten wat invloeden in van verschillende horloges, maar ik moet zeggen dat ik hem erg geslaagd vind!
Maar, dat geld zou ik er niet voor over hebben.
Dan zou ik eerder voor een Tudor Pelagos gaanā¦
Wat mij betreft, niet des Oris
Ik vind hem wel geslaagd, is eens iets anders door Oris!
Mooi bandje, deze Oris niet direkt degene die ik zou kopen.
Ik vind het een heel gaaf horloge, ook benieuwd hoe het brons zich met de jaren zal ontwikkelen. Ik had op voorhand eigenlijk meer enthousiasme verwacht op dit forum, geen brons liefhebbers of toch de niet mis te verstane prijsā¦
Mooie wijzerplaat! Kast in 40mm en zonder datum zou nog mooier zijn.
Orisfan hier, en onderstaand bronzen horloge van Panerai vind ik ook erg geslaagd.
Maar deze Oris doet mij de broek niet bollen.
Minpunten voor mij:
- te vintage uitstraling voor dit horloge, de 65 vind ik wel erg mooi.
- de dial vind ik te veel Rolex
- de kast is te fijntjes
Ook ik word er niet warm vanā¦
Krijg de indruk dat ze bij Oris ook aan het upgraden zijn, zeker qua prijs.
Grt. Marco
Hier ook een beetje Oris-fan, maar het enige wat ik aan deze mooi vind is de gebolde saffierā¦
En die prijs 
Vind het model erg geslaagd⦠maar die prijsā¦
zal waarschijnlijk komen door de limited oplage van de klokā¦
vind hem mooi. Maar Oris had wel wat kleiner op de wijzerplaat geschreven mogen wordenā¦
En 2400 euro vind ik wel heul veulā¦
Hmmm smaken verschillen weer eens, ik vind 'm juist prachtig!
Deze oogt wat minder massief als al die bronzen boetiek duikers⦠En vind 'm erg mooi retro.
Ik vind hem erg gaaf hoor!
Easy pass.
Best een mooie klok, maar niet voor dat geld. Vraag mij sowieso af of bronzen horloges wel hun waarde houden. Lijkt puur een trend dingetje. Ook al koop je meestal niet een horloge voor het behd of stijgen van de waarde, op de 1 of andee manier telt het hier toch voor mij mee.
Denk dat ik niet aan brons moet beginnen⦠
De reden waarom ik deze Oris wel mooi vind ⦠