Ook niet bijster origineel zo’n schot voor open doel Paulus
Ach, Rolex zelf coast ook al sinds de jaren '50 op dezelfde designs. Ja, die zijn origineel van Rolex, maar er is niemand bij Rolex in dienst die nog uit die tijd stamt.
Het is net een baltic two choco tone😎
Ftfy.
Goed punt. Thanks
Sexy!
Net als Steinhart gewoon een mooie hommage
Ach ja, een Steinhart topic, de haters komen erop af als vliegen op stroop en iedereen heeft een mening, hier de mijne. Ps ik vind het nieuwe model niet mooi.
Real men wear Steinhart
Ik heb er geen,hmmmm
hmmm. Geen die-hard Steinhart fan, maar ook (helemaal) geen Rolex liefhebber.
Ik zou two-tone chocolate nog kunnen hebben, maar van bi-metal gaan zelfs mijn an@s-haren nog overeind staan. Dus die combi is echt bulldozer material (as in Kermis).
No thanks.
Huh? Wat heb IK hier nu weer mee te maken?
Show yours?
Ik heb alleen deze Milka Mido.
Wel chocolade, authentiek maar geen steinhart.
De eeuwige discussie…
Maar als ik een Sarb035 hier plaats als nieuwe aanwinst/dat ik dit een geweldig horloge vind, wordt dit dan toegejuicht of is dit dan “dit is een kopie van wel bekende R…x”
Just asking…
On topic, de two tone is niks voor mij. Niet in deze kleurstelling
Beauty
Vind ik een totaal ander horloge dan waar het volgens jou een kopie van is. Kast, wijzerplaat, wijzers, kroon …
Sorry my mistake.
Ik bedoelde deze.
Lijkt toch ook veel opelkaar…
De kleur van de wijzerplaat daar gelaten.
Ah ja dit is een mod die moet lijken op de DJ inderdaad.
Er zit een ander glaasje in en een fluted bezel.
Maar dan is het geen kopie? Of zie ik het verkeerd, als seiko het doet is het de bedoeling en als steinhart het doet niet.
Begrijp me niet verkeerd ik wil de discussie niet aan wakkeren, ik wil alleen duidelijkheid voor mijzelf