Nieuwe collectie Christopher Ward Tridents

ja, comfortabel en met een ratcheting functie in de clasp, de huidige generatie heeft zelfs een easy release functie voor het wisselen van de bracelet. Heb meerdere Tridents gehad (:roll_eyes:) prima spul voor het geld

3 likes

Klinkt goed :+1:

1 like

Ziet er goed uit! En nu ook in 40mm :+1:

1 like

Jij hebt wel een klik met die tridents hé.
Ik heb de 38mm vintage gehad, die had ook al een donker datumwiel en een hele mooie kast met dito afwerking.
Maar die uienwijzer ging me toch tegenstaan.

Dit ziet er wel beter uit, misschien wordt dit dan mijn duikert ennuh, staat net 3 uur op YT zag ik dus nog even wat eerste beelden

2 likes

Volgens mij gewoon recht. Net even onderstaande video bekeken:

Lume is wel tof. Al met al best een aardig model, alleen die wijzers zijn niet mijn ding. Maar misschien verandert mijn mening nog.

4 likes

afbeelding

Ik wacht op de 30% kortingsronde om een C65 Automatic te scoren :grin:

14 likes

Volledig eensch! Ik heb het al vaker geschreven en blijf het doen: de beste prijs/kwaliteit verhouding die ik ooit heb gehad (o.k., was wel in de “clearance” gekocht…).

2 likes

Zijn ze eindelijk uien-loos, komt er weer een andere aparte wijzercombi.
Ik kan dat niet mooi vinden, erg jammer.
Rest ziet er erg goed uit.

De populairste modellen gaan nooit voor 30% korting tenzij ze uit productie gaan of wanneer je een gebruikte variant (“near new”) wil kopen, dus succes daarmee :grimacing:

Vind het wel toffe wijzers. Lijken een beetje op die van Breitling superocean heritage (al vind ik de combinatie daar beter uitgevoerd)

2 likes

Heel gaaf deze versie met blauwe wijzerplaat en oranje accenten. Titanium en een ceramische bezel. En die lume! Heerlijk! Ik zou deze best willen proberen.

Rik…zullen we 'm samen doen…wisselen we iedere maand elkaar af. :ok_hand::sunglasses::smile:

2 likes

Group buy? Strak plan, maar ik vind de blauwe niet mooi… wellicht met @wbcoupe? Iets met retestrak :roll_eyes:

2 likes

Eur 870 voor de reguliere versie in 40mm op hybrid strap is een lekkere prijs. Ik zie mijzelf eind deze maand misschien wel actie nemen…

1 like

Moet je opletten :grin:

1 like

De blauwe GMT 38mm zie ik mezelf nog wel dragen. Ben blij dat de trend naar minder enorm toch lijkt aan te houden.

Leuk plan, helaas momenteel platzak, net een half bedrijf gekocht. :sweat_smile:

2 likes

€710 zelfs als je de kortingcode gebruikt en in Ponden afrekend

2 likes

HF Horloge Leen Service (HFHLS) :rofl:
Allemaal een tientje inschrijfgeld en owee als je die Sub op de toonbank bij de Action beschadigd :face_with_raised_eyebrow:
Wel hopen op genoeg inschrijvingen, anders blijft het een Christopher Ward als enige in de roulatie.

1 like

Ik vind het wel wat hebben! Ze moeten alleen af van die naam op de wijzerplaat. Dat associeer ik echt met zo een random ‘mode’-naam die geprint staat op goedkope boxershorts die je vrouw voor je bij de C&A heeft gehaald.

3 likes