Nieuwe Epos

Ziet er goed uit.

1 like

Vind hem zeer mooi en weer eens wat anders dan de reguliere modellen. De wijzerplaat had wellicht nog iets sprekender gemogen met bijv opgelegde indices.

1 like

Precies. ā€œm.i.n.u.t.e.n.w.i.j.z.e.r.ā€ ontbreekt nog. ā€œh.o.r.l.o.g.e.ā€ Oh en dan gelijk ook maar: ā€œv.o.o.r.k.a.n.t.ā€

Maar zonder die onzin heeft het zeker wat. Mooi blauw ook.

1 like

:smirk:
En de kroon even graveren met k.r.o.o.n.

1 like

Zeg maar apart…

Ben ik nou de enige die de indeling van de wijzerplaat met dag, maand en maanstand op deze manier niet kan bekoren? Ik vind het rommelig overkomen, sorry…

Grt. Marco

1 like

Hell yeah! En dan het horloge in grijs en wit en elke functie aangeduid! Enter… RiviĆØra Maison Haute Horlogerie :joy::joy::joy:

Nee hoor, vind het anders. En daar houd ik best van. Maar na 2 dagen zou ik er op uitgekeken zijn & me afvragen wat ik er mooi aan vond :wink:

2 likes

Mooi chique horloge. Vroeger was Willem van den Berg in Den Bosch dealer van dit merk. Ik kocht in die tijd (15 jaar geleden) eens een heel mooie Epos Regulateur bij hem. Spijt dat ik hem verkocht heb :cry:

1 like

Marco, Ik twijfel - ik denk dat je het in handen moet hebben.
Als het een Fossil was zou je er waarschijnlijk geen moeite mee hebben. En als het Van der Gang zou zijn trouwens ook niet :grin:. Zoiets…

1 like

Jazeker wel, bij beiden zou ik er ook moeite mee hebben. Mooi of niet mooi is bij mij absoluut niet merkafhankelijk.

Grt. Marco

2 likes

Ik vind het ā€œgekunsteldā€ en daar houd ik niet van. Merk onbelangrijk…

2 likes

t is ook nooit goed…

1 like

Nou, als ik naar m’n verzameling van zo’n 15 stuks kijk wel hoor…

Grt. Marco

1 like

Aparte verschijning, zoals wel meer Epossen(?). Heb eens een Epos 8 days gehad. Met emaille wijzerplaat. Veel horloge voor je geld! En zolang je hem mooi blijft vinden en niet verkoopt heb je geen last van de afschrijving :relaxed:

2 likes

Wat een aparte verschijning. Dat blauw, die schuine banen: prachtig! Die aanduidingen: een beetje schoolmeesterachtig. Maar het zijn wel mooie lettertjes, dat dan weer wel. Ik vind hem mooi!

1 like

Vernieuwend!
Vetgedrukte tekst