Leuk verslag om te lezen en leuk die foto’s zo!
Ja heel goed
Had zelf maar weinig horloge foto’s.
Heb deze ook nog, maar is vooral Rolex. En ik wil voorkomen dat we overkomen als een groep proleten. Hoewel ik vrees dat ze het in Limburg nog wel een paar weken over die witte Aston praten.
Ik zie dan ook dat iemand hem pontificaal dwars voor de ingang van het hotel had gezet haha. Net het Hotel Hermitage in Monte Carlo zo!
Gelukkig maar dat er enkele echte liefhebbers aanwezig waren idd!
Ik had dezelfde ervaring met de QP die tijdens het eerste deel van de rit voor mij zat. Muziek zacht, raam open en kwijlen maar!
Elke keer weer leuk om jullie verslagen te lezen
Zo zeg!
Prachtige dag! Prachtige auto’s en horloges. Wat wens je nog meer…
Die daytona van @BLROTBR is mooi in het echt hè?
Niet te vatten in een foto.
Bedankt mannen, ik heb het ook zeker naar de zin gehad! Jullie zijn altijd welkom
Wat een weer, de hele dag met het dak open kunnen rijden, fantastisch.
Ik heb gewoon 40 minuten een open telefoonverbinding gehad met @MisterD
Hoorde ik alles 2x
En kon ik horen hoe hij sjans had terwijl hij voor de finish van de Amstel Gold stond te wachten
Haha, ja die finish was wel een mooie
Volgende keer wederom alleen rijden, pik ik er weer eentje op
Leuk verslag om weer te lezen en volgens mij een zeer geslaagde dag met alles erop en eraan. . Jammer alleen dat niemand aan mij heeft gedacht (was toch bekend dacht ik), beetje verdrietig maar daar kom ik wel over heen
.
Ja ho even zeg. Zo werkt dat natuurlijk niet @fredpanarai1
Meneer denkt dat omdat hij VIP is en een beetje schreeuwt dat hij gelijk mee kan?!
Er was een aanmeldingsproces, er waren 83 aanmeldingen en er konden er maar 30 mee. Dat betekent dat er mensen teleurgesteld raken, vinden wij ook niet fijn maar wel zo eerlijk. Dus netjes op je beurt wachten en hopen dat de randomnizer je gunstig gezind is.
Oke oke, je hebt gelijk dat er maar 30 mee konden. Maar ik mag toch wel zeggen dat ik het jammer vind. En schreeuwen doe ik al helemaal niet in mijn post, of wel? Wellicht tot een volgende keer
Heerlijke rit was het weer heren! Helaas kon ik niet de gehele dag meemaken, maar de ochtend was al top geregeld. Prachtige line-up ook van auto’s; ik heb genoten van het geluid van de Boxster, de QP en de E30. Mijn zoontje had het vandaag ook nog even over de gele auto dat ie die heel mooi vond .
Nogmaals dank voor de perfecte organisatie.
Wat leuk, je zoon heeft wel smaak!
Toppertje die
Soms wel zin om de Elise om te ruilen voor zo’n kanarie. Andere kleuren ook goed… 6 cilinder huil
Dat ziet eruit als een leuke dag!
Ga zo door