Nieuwe (Grand / King) SEIKO modellen 2026. We gaan door!

Dag aanduiding best wel subtiel:

2 likes

Zwart wel… maar die blauwe heeft ook een zwarte datumplaat

1 like

Deze is best leuk

2 likes

Maar wat is nu het verschil met de versie die 3 jaar geleden al op de markt was?

Er is geen verschil. Die HBC’s zijn Japanse referentie nummers :slightly_smiling_face:

2 likes

available from October 2026 worldwide

The new Seiko Prospex 1965 Heritage Diver HBC011

Case: 40mm diameter x 13mm thickness -

Price: EUR 1,550

6 likes

Blijven mooie modellen!

1 like

Mèt het nieuwe, verstelbare bandje…

4 likes

Moet je voorstellen dat hij inderdaad 3 cm uitgeschoven is en dat dit is waar je naar moet kijken… :flushed:

5 likes

Dan heb je er denkelijk teveel schakels uitgehaald.

1 like

Exact! Dat ding had nooit zo lang geconstrueerd hoeven worden.

2 likes

Ik ben het met je eens hoor. Als dit dan de nieuwe clasp is hebben ze echt iets over het hoofd gezien.

1 like

Ach. Is gewoon voor een stelletje die dit horloge beide willen dragen. Hoef je niet elke keer schakels eruit te halen.

Geef mij dit maar…

10 likes

GS… Geen Snelverstelling?

1 like

Ik zie weinig dames vrijwillig met een 40mm x 13mm diver lopen… :grin:

1 like

Het is nog steeds een duikhorloge. Daar zal het bijna nooit voor worden gebruikt, maar is het wel voor bedoeld hé.

Is de GS een duikhorloge?

Klopt. En die heb ik nog nooit gemist gelukkig. Met de twee 2/3 schakels heb ik een goede pasvorm.

Het gaat mij om het formaat van de sluiting. Een kleine, elegante sluiting vind ik veel prettiger dan een groot stuk staal zoals het plaatje erboven. Maar we vinden niet allemaal hetzelfde uiteraard :slight_smile:

Nee, dus de vergelijking is ook niet helemaal eerlijk. 100m waterdichtheid is voor mijn wilde wateravonturen onder de douche en het zwembad meer dan genoeg :wink:

1 like

Nog wat plaatjes van deze mooie blauwe duiker

Best lekker.

7 likes