Nieuwe Invicta outlet store in Nederland

Saab. Dat waren nog eens tijden.

1 like

25 likes

Dan ga ik een kamer huren in een Outlet :muscle:t2::joy:

3 likes

En daarom verdien je de titel cartoonist!

Geniaal! :ok_hand:

2 likes

:joy::joy::joy::+1::+1:

1 like

Dank! Leuk om te horen. :dancer:

2 likes

Rolex? :sunglasses:

3 likes

Hier ben ik het wel mee eens. Kasper is net zo invicta-fan, als andere van bijvoorbeeld Rolex. Het mag wat minder van mij, maar dat vind ik van veel “one trick ponies”. Een collega van mij haalt altijd breitling erbij, elk gesprek, of het over Patek, rolex, omega, gruen, of wat dan ook gaat, komt altijd een zinnetje wat begint met “maar Breitling…” voorbij. Zo erg is Kasper volgens mij net niet, plus ik heb de keuze; Er stond immer invicta in het topic.

Dus terug on-topic; leuk nieuwtje Kasper, ik wacht op het invicta-boek wat je gaat schrijven. Als het dan maar wel over de oude invicta’s gaat en niet het huidige in name only invicta.

3 likes

Helaas moet ik dit soort topics openen omdat er altijd een cartoon van @jurk verscholen kan zijn. :wink:

4 likes

Dan hierbij de geïnkte versie!
Had die daarvoor in 10 min geschetst.

13 likes

Kasper is de rapper Sjors van HF.

15 likes

Goed idee! Ik denk alleen dat ik niet verder kom dan 20/30 pagina’s. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Achja. Je kunt nog heel wat opvullen met foto’s.

Wat voor boek heb ik in mijn handen? Een bijbel :see_no_evil: ben geen Jehova getuige… :joy::joy::joy::joy::laughing:

1 like

Prachtig! hahaha fantastisch hoe je flat eric hebt getekend!

2 likes

Whahahaha ik kom niet meer bij! :joy::joy::joy:

2 likes

Ik lees zijn posts met het Sjors stemmetje. Is best vermakelijk.

4 likes

Hou op man!

Ik kan nooit meer een bericht van Kasper zien nu.

2 likes
1 like

Het is een begin. Dat is al meer als wat anderen over hun favoriete merk kunnen schrijven.

Hoho… de broer van Flat Eric. :wink:

Hahaha… briljant.

“Yeah. Let’s go.”

5 likes