Nieuwe IWC Ingenieurs

Ik vind er weinig kenmerkend meer aan, heb liever een ouder model.

1 like

Inderdaad een misser om het oude logo niet te gebruiken. Wel leuk details is de kleine seconde op de titanium chrono - waarom niet bij die anderen

En toch valt dat heel erg mee met het dragen is mijn ervaring. Iets groter maakt hem meer een all-rounder dan expliciet een dress-watch

Hodinkee heeft het over prijzen vanaf £ 3.950 (ca. € 4.600) voor de eenvoudige modellen.

Je zult het niet geloven, Hendrik, maar ik heb je gemist. Verkiezingen, en geen off topic en Hendrik. Saai hoor. Beterschap☺

1 like

Veeeeel mooier;-)

1 like

Gemiste kans zou ik zeggen! Om nu zomaar het ontwerp van Gerald Genta overboord te gooien…hoe haal je dat in je hoofd.

4 likes
1 like

En een lange versie

Toch wel erg fraai als je het mij vraagt.

Mij valt op dat de “Typical IWC finishing” in de jaren 50 niet werd gebruikt, en dat de polished bezel versus de satin zijkant me erg doet denken aan m’n Mühle Glashütte. Wat uit die filmpjes wel duidelijk wordt is dat de wijzers van de 3-handers excellente proporties hebben. Je ziet zelden zo’n mooie lengte wijzers vis a vis de diverse tracks op de wijzerplaat. Ook de secondenwijzer is zeer mooi.