Nieuwe Mido Commander Icône

.

.

.

.

.

.

42 mm., à $ 1.360

-> Artikel

8 likes

Op de prijs na, een mooi horloge. :+1:

1 like

Ik vind de prijs juist reuze meevallen…!

4 likes

Het oudere model was iets van €750 dacht ik. :slight_smile:

2 likes

mmm owkee! thanks… duidelijke inflatiecorrectie dan maar? … :confounded:

1 like

Was dat ook een chronometer? Jammer dat horloges zo duur worden iniedergeval.

Hoewel groot fan van dit merk, word ik hier niet zo warm van.
In t verleden hebben ze fraaiere classy klokkies gehad in het modellenprogramma.
Deze bijvoorbeeld.
Heb eigenlijk nooit begrepen waarom ze dit model met deze dolkvormige wijzers zo kort hebben gevoerd

3 likes

Nog effe wat gepruttel van een bijna bejaarde.
Ook gewoon omdat ik het zonde vindt dat Mido het laat liggen bij de jongste commander-telg.

Kijk , hier ging het wel goed: duidelijk anders én stijlvol.

De Guggenheim

2 likes

Mido chronometers zijn jarenlang heel goedkoop geweest, maar ik zie nu dat je verleden jaar ook al meer dan €1000 moest neertellen voor een exemplaar.

Ik heb zelf een oudje.

4 likes

Ja, heb ik ook.
Maar die mag je niet posten hier want daar krijgt @red rode vlekken van in de nek, en andere dingen en zo :yum:

2 likes

Ik vind het te prijzen dat ze hun eigen stijl behouden, maar je eigen model een icoon noemen…

1 like

Toch maar snel twee fotootjes gemaakt van een echt icoon uit de Mido- stal.
Want dat is dit model zéker.

Verder is het natuurlijk het gebruikelijke marketing-gebral dat bij lancering van modellen geblaat wordt.

De kracht van een merk bewijst zich uit de voortzetting van hun geschiedenis.
Soms zitten ze er beetje naast, soms er op :slightly_smiling_face:

2 likes

Ziet er goed uit. :+1:

1 like

Haha terwijl ik zelf zon mooie heb!!!

https://img.horlogeforum.nl/uploads/db9961/original/3X/0/2/02baf85611a5dbec68ad4de6520544b8107d5b95.JPG

Mijn geboortejaarhorloge💕

2 likes

Superrrrrmidooooo :sunglasses:

1 like

Tja. Maar aan de andere kant, een model dat inmiddels 58 jaar in productie zou ik dat ook wel durven te noemen :wink:
Overigens, over oplopende prijzen, heb de chronometer versie vorig jaar nog kunnen kopen voor ca. €700. Dus dit is best een stuk duurder.

3 likes

Misschien dat het aan mij ligt maar ik vind dat Mido juist wel horloges maakt met hetzelfde karakter als oude modellen. Het model van jouw bericht vind ik erg lijken op die uit de originele post bijvoorbeeld.

2 likes

Ja, dat klopt ook wel.
De nieuwste lijkt veel op wat daarvoor uitgekomen is.
Ik vind het ook echt geen lelijk horloge.
Maarrrr, de boorling brengt geen spanning, en geen moderne twist waaruit blijkt dat ze vóóruit kijken.
Vind hem dus erg traditioneel en voorzichtig.
Het iets oudere model vind ik een frissere en moderner uitstraling hebben.

Daarom lichte teleurstelling.

:slightly_smiling_face:

Je hebt helemaal gelijk. Het is ook een icoon, maar omdat als merk zelf te roepen, vind ik wat ver gaan. Dat bepaald het feit dat hij al 53 jaar bestaat. Goede wijn behoeft geen krans en zo.

Wel een prachtig horloge, echt eerlijk waar, die je daar hebt.

1 like