Nieuwe MTG lijn Casio

Carpe tempus Schreef:

laat ik dan maar mopperen over die niet
uitgelijnde schroeven :#

Verhelpen: :slight_smile:

gaaf ding! ik prefereer alleen nu ana-digi voor gshocks. al die functies zijn reuze handig, maar in t analoog net wat minder prettig voor me om mee te werken dan n display.

jammer ook dat gshock geen bandenswappers zijn. ik heb n protrek die kwa aanzet imho veel steviger zijn dan springbars, en toch banden kan swappen.

betreft de prijs, kon dergelijke reacties wel verwachten. vokr mij ligt dit niet op gs/credor niveau, waardoor ik er niet zo n moeite mee heb. toegegeven, maar duurste casio was volgens mij 600€ (hoewel… misschien dat mn gps nog wat meer was). maar als ie ana digi was had ik m wel overwogen.

oh ja, dan moet ie wel el illuminator hebben. ander kan ik t net zo goed bij mn gw2500 houden.

Mooie klok en een MTG is een kwalitatief goed horloge. Voor een mooie MTG zou ik rond de 800.00. zeker uitgeven.
Veel plezier en gaat een leven lang mee.

Seiko kan voor dat geld geen G-shock leveren van deze hogere kwaliteit, met solar en radio control. De uitvoeringen met GPS zijn duurder en kwetsbaarder.
Niets ten nadelen van Seiko, want ze maken mooie en goede klokjes.

Ik vind deze Casio met name in een PVD uitvoering geweldig.

ehwatch Schreef:

De uitvoeringen met GPS zijn duurder en
kwetsbaarder.
Niets ten nadelen van Seiko, want ze maken mooie
en goede klokjes.

maar met gps heb je wel praktisch overal ter wereld atoom gesyncte tijd. met rc zit je toch met de radius. dacht dat ik in delen v italie geen bereik had.