vind de kleur niet echt bij het horloge passen
maar het model is subliem
de kleur is te aanwezig, wel fijn dat ze eindelijk van die luxaflex - en lamellen wijzerplaten af zijn
Misschien moet je nog een keer kijken? Totaal andere kast en een andere kleur wijzerplaat. Ik ben benieuwd welke overeenkomsten jij precies ziet. Dat er ook wijzers op zitten misschien?
Vind het persoonlijk geen succes, er zijn Aqua Terra’s die bij mij beter in de smaak vallen.
Mooi horloge!
Is die micro adjustment nieuw? Dat mis ik wel op mn AT. Ik denk dat de kleur wel snel gaat vervelen.
Ja, dit jaar voor het eerst op de zwarte glossy lak wijzerplaat AT gezien.
Prachtig. Maar wel veel geld idd. Heeft CW ook niet zoiets?
Nja, gewoon nee, weet je.
Vroeger vond ik een AT nog wel wat, maar ze worden steeds kolderieker. Nu die rare gunmetal haaietanden, en dan een soort turquoise fumé, de datum net lullig, en dan in het zwart. PCL aan de band… Het hele ontwerp is gewoon gedateerd en fout. Het is geen vintage, het is gewoon meh.
Tel daarbij op dat ze 12mm dik zijn… Ik zei het net in een ander topic ook al:
Rolex for the win. Dat ontwerp is gewoon beter gefocust, de band is beter, de vibe is beter, en hij is nipt een halve mm dunner. Maar blijft onder de 12, in ieder geval.
Gaap…wat was de vraag? ik was in slaap gevallen, wat een duur saai ding
Gaat in op de Tiffany trend. Ziet er leuk uit maar waarschijnlijk niet voor lang.
Geef mij maar die vlonders!
Ik vind hem mooi
Ieder zijn mening natuurlijk. Ik vind gunmetal indices en wijzers juist prachtig.
Ik denk dat jij de The Twelve Titanium bedoeld? Die ziet er inderdaad uit als de liefdesbaby van een AT en PRX.
De kleur van de plaat past dan wel weer perfect bij je avatar
Ik ben normaal helemaal weg van de AT. Heb ee een paar irl gezien en het is een prachtig horloge zondermeer. Teak of geen teak.
De indices en wijzers in deze zijn ook erg gaaf.
Het is alleen die hopeloze hype kleur, ik heb mijn vrouw een Tiffany dial cadea gedaan, die en passee is en de kleurtemp vlak en mat slaat.
En daarmee een big NO. Er zijn veeeeel betere AT in de catalogus.
De wijzers en indices op een titanium kast echter lijkt mee een heel mooi pad om te bewandelen.
Tja. Ik ben meer van de ijs-watervallen.
Zonder gunmetal. Al is dat high intensity titaan wel wat donkerder dan staal.
Ja dat is em. Vind ik heel mooi.
best wel geinig ding paar diamonds op de uren kan er mee door🙃 ik ga checke welke color dials ze nog meer hebben