Nieuwe Omega

Idem dito!

Vind ik niet, ik vind de PO nog steeds het begerenswaardigste horloge, i.t.t. die uitgemolken mercedeswijzer-Rolex die door de gehele horlogewereld zo nodig moest worden gekopieerd. Verschrikkelijk! :confounded:

Ik gooi er even een plaatje in van de Seamaster master coaxial waar deze bond op is gebaseerd.
Persoonlijk vind ik deze echt mooier.

Ik vind idd ook dat die nato er als accessoire bij had gemogen als extra bond strap, maar standaard op staal.

De andere speciale limited edition dingen zijn niet echt zichtbaar.
Other unique features include the “lollipop” central seconds hands, as well as the 5-stripe black and grey NATO strap. On the bracelet’s strap holder, the 007 gun logo has been engraved.

Each watch has its own unique serial number engraved on the back along with the SPECTRE film logo, celebrating the latest on-screen adventure. Inside, the watch is driven by the highly innovative OMEGA Master Co-Axial calibre 8400, a revolutionary movement in its own right.

1 like

Gelukkig heeft ieder een keus en eigen smaak. Mij gaat het echter niet alleen om wat je ziet, zo’n Co Axial bv totaal nutteloos en slechts een marketing truc…

Ik ook en die nato mogen ze houden en de prijs in mindering brengen op de aanschafprijs! :person_with_blond_hair:

1 like

Eens, een limited met alleen een andere bezelinsert en seconde wijzer in 7.007 exemplaren is wel karig, zeker als de prijs hoger is op een NATO dan het exemplaar op staal. Jammer dat ze niet met de kleur van de wijzerplaat / bezelinsert hebben gedaan…

Overigens vind ik de niet-limited op foto’s bijzonder mooi, zeker op die leren NATO maar vond hem in het echt toch een beetje tegenvallen, maar wellicht ben ik de enige.

op de foto’s lijkt ie brushed, in het echt is ie flink polished

Effe alles hier gelezen. Zit wel wat in wat de tegenstanders zeggen, maar toch blijft ie erg mooi. Okay, mijn keuze zou wel op die Coaxial vallen of toch die oude Bond van @marnixmoed

1 like

Ik vind het origineel ook mooier. Zowel de lollipop seconde wijzer als de 2e tijd bezel vind ik minder.
En als ie inderdaad alleen met nato komt, vind ik het ook een gemis. Op de achterzijde zou iets van Spectre staan, hoop wel dat het icm een transparant achterkantje is.
Het enige wat em imho zou redden is zo een mooie achterkant als de AT.

1 like

Welke vd 4 :blush:

Hij is er ook op staal gelukkig

2 likes

Volgens mij is dit een compleet andere klok…

Eh, ja, dat zie ik nu ook. Iets te enthousiast geweest. Excuses.

Dit vind ik dan wel weer een gave case back

Die met 007 op de secondenwijzer @marnixmoed :smiley:

Zoals @Ko-Banden al zei, is het te traceren naar een Omega uit de vroege jaren '60 (foto van horlogerie Alex die er recentelijk een verkocht):

Overigens vind ik de originele lollipop veel mooier omdat het bolletje lager geplaatst is en de wijzer niet termineert.

1 like

Ik heb dr 3 met 007 op de secondewijzer, maar denk dat je deze bedoelt?

1 like

Ja, wat een topper! Ik vind die Omega banden toch wel één van de mooiste.

1 like

Als ze er nu tenminste een ‘echte’ Bond NATO bij deden…(blauw/bordeaux/olijf/bordeax/blauw/bordeaux/olijf/bordeax/blauw en dan 2 maten te smal :wink:).

3 likes

Kun je dat uitleggen? Mij leek het altijd wel een zinnige innovatie.