Nieuwe PLEXI aanwinst

r.obelink Schreef:

Kloeke klok :~
Staat ook bovenaan mijn lijstje :+

Bovenaan? Dan is het tijd voor actie lijkt me!:wink:

van harte met je nieuwe klok (tu)
hij maakt de collectie in 1 keer af :wink: :smiley:

Prachtig klokje gefeliciteerd(tu)

GR harb

Ja precies, maar moeder de vrouw wil eerst een nieuwe badkamer.
Dus het geld voor de eerste 5 Speedy’s worden daar aan besteed :sunglasses:
Zal wel een Sinterklaas kado worden :smiley:

Gaaf man, gefeliciteerd en heel veel draagplezier gewenst.

Wat een prachtklok , veel plezier ermee !

ddmus Schreef:

Wat een prachtklok , veel plezier ermee !

+1, maar waarom, helemaal naar Oldenzaal??
Beste prijs…???

Groet Jan

majary Schreef:

ddmus Schreef:


Wat een prachtklok , veel plezier ermee !

+1, maar waarom, helemaal naar Oldenzaal??
Beste prijs…???

Groet Jan

Net als mijn Kermit, ook uit Oldenzaal. Leuke mensen nette prijzen!

hans

Mijn stem heb je…

Die van mij krijgt nog altijd de meeste draagtijd. Het is precies mijn horloge.

:slight_smile:

stop maar…hij staat al weer te koop:S

Lowlander Schreef:

stop maar…hij staat al weer te koop:S

de smiley is wel wat overdreven … joep staat helemaal niet bekend als flipperaar en in een ander topic geeft hij al aan dat hij twijfelt…

pff…blijft gevaarlijk om die smileys te gebruiken, was gewoon bedoeld om mijn verbazing te uiten, niet om Joep als negatief (flipperaar) te bestempelen, ik snap ook wel dat een aankoop bij nader inzien het toch niet helemaal is, sorry Joep, was zo niet bedoeld…ik zal het nooooit meer doen…trouwens…je hebt mij in andere topics toch ook geen negatieve dingen zien posten over flipperaars…

Dank je Joost :), heb er wel een beetje de pé in moet ik zeggen; ik had gehoopt dat die krasjes er niet zó snel in zouden komen maar helaas…
En als is dan toch weg moet, dan maar meteen…

gr,Joep

haha, geen probleem hoor, vond t zelf ook wel wat vreemd over komen om 'm na een dikke dag alweer te koop te zetten, maar ja, soms gebeuren die dingen en dan maar beter niet er te lang bij stil blijven staan.

gr,Joep

joepb Schreef:

haha, geen probleem hoor, vond t zelf ook wel wat
vreemd over komen om 'm na een dikke dag alweer te
koop te zetten, maar ja, soms gebeuren die dingen
en dan maar beter niet er te lang bij stil blijven
staan.

gr,Joep

Dit komt je op een gele kaart te staan en een voorwaardelijke schorsing voor 1 Limbomeeting:+

joepb Schreef:

Dank je Joost :), heb er wel een beetje de pé in
moet ik zeggen; ik had gehoopt dat die krasjes er
niet zó snel in zouden komen maar helaas…
En als is dan toch weg moet, dan maar meteen…

gr,Joep

kan ik me helaas goed voorstellen … je leeft er toch naar toe, en nadat ik las dat je in de auto al je eerste “krasje” had.

ik heb even je topic erbij gezocht waar je raad vroeg over plexi en saffier …nu weet precies bij wie je wel moet zijn en wie allemaal kunt weg strepen …lol (tu)

seamaster Schreef:

ik heb even je topic erbij gezocht waar je raad
vroeg over plexi en saffier …nu weet precies bij
wie je wel moet zijn en wie allemaal kunt weg
strepen …lol (tu)

Wil je zeggen dat diegene die zei dat plexi oke is en niet zo snel krast weggestreept kan worden? Of geen vragen moet stellen aan hen?

Time Cat Schreef:

seamaster Schreef:


ik heb even je topic erbij gezocht waar je raad
vroeg over plexi en saffier …nu weet precies
bij
wie je wel moet zijn en wie allemaal kunt weg
strepen …lol (tu)

Wil je zeggen dat diegene die zei dat plexi oke is
en niet zo snel krast weggestreept kan worden? Of
geen vragen moet stellen aan hen?

yep, nav …
3) Wat zouden jullie doen als je allergisch bent voor krassen; dit laten prevaleren of toch het origineel met plexi nemen?

ik heb het zelfde … kan ook niet tegen krassen en zou daarom zoals ik al schreef na twee keer een plexi speedmaster pro altijd voor saffier gaan…
en volgens mij waren de rest van alle reacties voor plexi en je ziet het resultaat :wink:

ik bedoel het ook met een :wink: en het was voor joep bedoelt …die snapt het waarschijnlijk wel (tu)

dus pas vandaag op ga niet te lang in de zon zitten … :smiley:

Ai ai ai, en ik wou al bijna mijn felicitaties erbij zetten.

Tja, zoals ik in de andere post zei, zit ik ook nog te twijfelen. Ik ben ook een saffier-fan, maar de charme van dit horloge is ook wel een stukje geschiedenis en z’n typische dingetjes, zoals inscriptie op de achterkant EN plexiglas.

Maar die krassen heh… ik denk ook dat ik me er aan zou ergeren. Bovendien heeft de saffierversie ook een transparante achterkant met zicht op het mooie extra versierde uurwerk. Het is maar dat de band me niet helemaal bevalt. Dus hij blijft voorlopig op de twijfellijst.

Beste forummers,

Alles is weer helemaal toppie! Nadat ik, toch snel, de knoop had doorgehakt dat de plexi versie het niet voor mij is en 'm te koop gezet had, was ie binnen een uur verkocht via een zeer gewaardeerd forumlid.

Meteen daarna heb ik bij William de saffier-sandwich besteld die hij morgen op de post zou doen!
Dus, een duidelijk gevalletje van eind goed al goed!:smiley: Ik heb dadelijk de saffieren versie en weet meteen dat dit ook de juiste is voor mij doordat ik de plexi gehad heb!

dank voor alle leuke berichten!

gr.Joep