Nieuwe reeks Citizen NY008X, wat vinden we ervan?

De rosé/groene steekt er met kop en schouders bovenuit. Niet dat de rest slecht is, degelijke modellen, maar doet mij wat weinig vernieuwend aan.

1 like

En dat is nu juist wat deze horloges aantrekkelijk zou kunnen maken. Variaties op een prima onderliggend thema :wink:

2 likes

De goud Groene zit daar helaas niet tussen, dat is nou juist de mooiste.

1 like

Ik zeg yes!
Vooral de pepsi :+1:

1 like

Niet verkeerd, vooral de rose/groene versie. Zal wel moeilijk aan te komen zijn?

1 like

Mooi @Slin, erg retro/repro maar zou hem zo kopen.

6 likes

Leuk filmpje :+1:

Vindt de niet traditionele kleuren helemaal niks. Vraag me ook af wat er beter is tov de oude serie gezen de nummering omhoog gegaan is.
En voor de compleetheid, ik heb de originele Ny0040 14L

1 like

Ik ook, heb de zwarte versie net bestelt zeker toen ik er achter kwam dat de lume de blauwe is…net als de Excalibur serie… en ik vind de zwarte meer eenvoudiger overkomen dan de rest.

1 like

De zwarte nog te krijgen hier voor weiniig (wel rekening houden met importkosten)

Dat is een van de reden dat ik twijfel (+ de oranje Minutenwijzer).

Dat zou voor mij nou net doorslaggevend zijn. De standaard uitvoeringen lijken teveel op de NY0040 serie, met zelfs hetzelfde uurwerkje.
Misschien ooit. Ik twijfel nog even verder.

1 like

Ik niet…wil deze gewoon proberen. Bolletjes is niet één van mijn favorieten en bij deze ben ik blij dat ze gewoon strepen hebben gedaan en ik vind zelf de wijzers ook beter dan de originele maar die serie blijft natuurlijk iconisch. En ik hoop dat de blauwe lume net zo goed presteerd als de Excalibur serie…

1 like

Het is idd full lume.

2 likes