Mooi hoor! Gefeliciteerd met dit toffe horloge
Groeten van z’n grote broer
ps. toffe collectie heb je!
Mooi hoor! Gefeliciteerd met dit toffe horloge
Groeten van z’n grote broer
ps. toffe collectie heb je!
Ook erg mooi!! Dit is de 39mm toch?
Klopt, voor mij de perfecte maat.
Mooie aanwinst. Geniet er van!
Ik ben geen fan van te grote horloges, maar 36 mm vind ik persoonlijk dan weer net iets te klein. Een aantal maanden geleden had ik een King Seiko gekocht en ik was toch wel geschrokken wanneer ik die om de pols had. De KS is ook 36 mm maar toont toch wel erg klein. Ik draag meestal dress watches met een diameter van 40 mm, maar die 10% verschil in diameter is visueel toch wel enorm.
Er zit wel degelijk schoonheid in eenvoud.
Draag 'm met trots!
De oldskool Datejust is echt een prachtig horloge dat voor elke gelegenheid een goede keuze is.
Gave klok, veel plezier!
Superklok! Heb deze eens ingeruild bij een verkoop en had toen zelf de nieuwe 39mm. Heb tien echt enorm getwijfeld, de 36mm of de net nieuwe 39mm. Uiteindelijk de 36mm weggedaan, maar heb daar wel eens spijt van…
Ik heb zelf polsen van 19,5 cm en draag met veel plezier mijn datejusts van 36mm. Groter dan 42mm vind ik sowieso niet mooi, ondanks m’n 19.5 cm
Groetjes,
Joep
Beauty! Rolex heeft toch iets bijzonders. Dat weet je, maar de echte ervaring is idd als het om je pols is. Genieten #gefeliciteerd
Helemaal mee eens, Rolexen maken uiteraard mooie horloges, maar ik heb van geen enkel ander horloge zoveel plezier als mijn Rolex Submarines in staal/goud met blauwe dial. Als ik die in de zon houdt is het alsof er energie door mijn pols loopt.
en ik twijfel net om m’n 16234 met blauwe plaat in te ruiken voor een 39 mm of datejust II