Nieuwe Seiko modellen 2024, deze keer zijn we link!

Ok,
stuur hem anders vandaag wel berichtje.

4 likes

Begrijp het ook niet.
Juist door wat er vorig jaar gepost werd, kocht ik de Sumo. Omdat je het ziet…
Zie je het niet, koop je het misschien wel niet.
Zou je denken, win- win situatie.

2 likes

Wat nog minder te begrijpen is, dat andere websites volop foto’s publiceren van nieuwe Seiko modellen, zonder bronvermelding of wat dan ook. Dat doen zij ongemoeid en zonder problemen en zonder dreiging van sancties.

3 likes

Leuk om te kijken, om te smullen…

Juwelier Bouman heeft 50 Seiko limited editions 2023/2024 op een rij gezet:

Geniet ervan!

ps: ik heb geen aandelen of connectie met Bouman…

2 likes

En de helft is sold :wink:

1 like

Kijken, niet kopen he! :grin:

2 likes

Gelukkig niet🫣

1 like

Begrijp ik nu goed dat Seiko zelf hier serieus hun intellectueel eigendom aan het handhaven is? Dat valt me erg tegen. Wat een trieste bedoening…

Ze zouden blij moeten zijn met zo’n actief topic en de promotionele waarde.

6 likes

Ola,

Melding is gemaakt, wacht op response.
ps:
eerste was ik niet tevreden mee.

Story continued

4 likes

Dat begrijp je helemaal goed, Seiko Ned wil niet dat hun Seiko foto’s op HF staan, behoudens onze eigen foto’s ( al dan niet om de pols…).

Aldus Jur:

'“”
We handhaven echter alleen bij merken die dit willen (zoals Seiko dus)

“”

Eens!

4 likes

Heb lijntje met Seiko
Als antwoord me niet bekoort neem ik a.s week contact met ze op.

Mike

4 likes

Hopelijk komt er een sportieve oplossing. Dank voor de moeite (ook aan anderen die zich hier voor inzetten). :+1:

2 likes

Ik denk dat Seiko Nederland ook niet zo blij is met de onaantrekkelijke Seiko renders. Ze zien liever mooie HF-polsfoto’s. :wink:

2 likes

Weet je wat, als seiko het niet toe laat hun afbeeldingen hier te posten dan koop ik er gewoon geen meer. Dan laat ik die snoopy voor wat het is, en krijgt mijn vriendin wel een tissot voor haar verjaardag :slightly_smiling_face:

6 likes

Seiko NL is getipt, dat kan niet anders. Mede door dit forum worden er veel Seiko’s gekocht. Alleen niet bij hun, haha! Als Seiko NL volhardt in dit rare gedoe, gaat hier alles waar Seiko opstaat zonder pardon de deur uit. Toedeledokie Seiko!

4 likes

Daar heb je Seiko niet mee, alleen jezelf. Seiko verkoopt toch wel. :wink:

2 likes

Hierbij antwoord van @Jur

](Nieuwe regel; alleen nog maar zelfgemaakte foto’s)

1 like

Op dit moment alleen voor Seiko NL. Die heeft geklaagd. En bij klagers gaat Jur handhaven en de (Seiko -) foto’s verwijderen…

Zo triest.

1 like

Is het ook. En het dient helemaal niets. Maar hier heb ik eerder al over gesproken.

Veel geld voor die seiko’s