Nieuwe Seiko modellen 2024. Nu zijn we link!

Ja, dat scheelt me nog wel iets😶
kon het me al niet voorstellen…
Nu is het reasonable.

1 like

Live pics!

"" SEIKO, the Shimmering and the Glittering…“”

SLA068 Hanuman MM300, SLA066 62 MAS.STO, SRPE74 street style.

Oogverblindend!

2 likes

Turtle collectie van Lou P:

Klik op vergroten.

7 likes

Wie is dat?

1 like

Een lid van WUS, sinds 2012.

Heb je zijn allerlaatste aanwinst gezien?

De SRPL17!!

1 like

Hij zal moeten anders klopt zijn serie niet meer…
:woozy_face:

2 likes

Ik heb een hele mooie gezien, sinds juli op de markt. Het is de Seiko Prospex Speedtimer Solar chronograph 41,4 mm SSC935P1, toch een hele mooie zou ik zeggen :+1:

1 like

Zeer zeker Ferry, een hele mooie:

Heb je nog een beetje ruimte in je SEIKO box?

2 likes

Lol, nee ook hier heb ik last van overstromigen. Maar als ik hem kan pakken voor de prijs die ik in mijn hoofd heb, dan is die de mijne :wink:

1 like

Aha,
Je bent ( wéér ) op zoek naar kortingen en aanbiedingen?

1 like

Zeker weten, benne een Nederlander he en ook nog eens een Hagenees. Zojuist een app verstuurd voor deze :wink:. Afwachten op het antwoord, maar wil een goede prijs. Hij heeft al een horloge voor mij klaarliggen. Moet alleen ff 3 weekjes geduld hebben, dan ga ik weer op reis :smiley:

2 likes

Seiko Japan?

1 like

Nee joh, Tenerife heb daar goede contacten. Ook voor Tudors. Maar 2025 wordt een druk jaar, kreeg van een vriend uitnodiging om naar India te gaan, heeft daar een groot hotel en wat appartementen. Assie wil niet mee, te ver weg. Daarna dus op pad naar, weet ik nog niet. Dan nog in juni een weekje Zweden en in najaar weer lekker op reis, is wel lastig afvallen op die manier :wink:

4 likes

Leuke verzameling!
Die Fighting Fish is toch wel heel leuk zo in dit rijtje… :tropical_fish:

Hoor geregeld mensen die allerlei onbekende bacteriën cadeau krijgen waarna ze de rest van hun leven Durchfall genieten…

….en weer OT, misschien kun je in India een leuke Favré-Leuba scoren!

2 likes

Nee joh, ALS ik er naartoe ga wil ik een horloge uit India voor de hoofdprijs van 900 roepies :wink:.

1 like

Grappig. Ik hoor veel vaker in mijn kring dat ze bij aankomst een foutje maken (tanden poetsent met kraanwater, dat soort stommiteiten), dan een dag of wat op de shitter zitten, en vervolgens klaar zijn, en over gaan tot de orde van de dag.

“De rest van hun leven” is heel erg zwaar aangezet.

2 likes

Supervers, 5 uur geleden bekend gemaakt:

Zodra bekend volgt méér informatie.

5 likes

Die chrono is wel vet zeg!

Heb jij ook een plug over nieuwe alpinist modelletjes?

1 like

2 likes

Ik vind hem leuk. Goeie kleurstelling. En basketbal leuker dan voetbal en zo.

1 like