Nu nog 3 mm platter…
Holy hell, dat ding is tof. Wijzerplaatpatroon is ook geweldig.
Nice
Erg mooi maar pittig geprijsd…
2 jaar terug in Atera valley geweest, prachtige kloof. Ook deze dial is prachtig, maar i.c.m. titanium en de bracelet vind ik hem een stuk minder indrukwekkend dan de kloof zelf.
Vind het een fabelachtig mooie wijzerplaat. Zou het bijna “grail” materiaal kunnen noemen. De Evo 9 is misschien niet de knapste GS, maar ik zou ermee kunnen leven…
Maar goed dat 'ie 10k kost…
Maar wat vond je er van?
Zien er leuk uit. Wel vind ik het erg jammer dat de vand een glimmende middenschakel heeft…
Release november
SEIKO’s 70-jarig jubileumhorloge in Taiwan is een eerbetoon aan de “gouden” jaren
Na een lange tijd wordt Presage’s Taiwanese limited edition
“Pomegranate Honey Bartending Mechanical Watch”
gelanceerd.
De kleur en textuur van de wijzerplaat zijn ontleend aan de rode granaatappel en zijn vorm.
Geinig! Leuke collab.
Cons: Erg shiny bezel, PCL’s, (zeer) matige band.
Pro’s: Fraaie wijzerplaat, vorm en positie datum, ontwerp.
Leuk, maar niet mijn ding.
Voor geen goud…
Helemaal officieel nu:
Seiko taiwan
has announced a new local exclusive Presage model celebrating the 70th anniversary of Seiko in Taiwan. The SRPL21 has a red honeycomb patterned dial contrasted with golden hands, markers, and crown. It has a stainless steel case measuring 40.5 x 11.8 x 47.5mm and utilizes the 4R35 automatic calibre. This model inspired a pomegranate honey cocktail created by bartender @cora_chiang_
En we gaan door!
Release december:
SSK044K1
Seiko Taiwan
has announced a new Five Sports model, the SSK044. This model celebrates the 70th anniversary of Seiko operating in Taiwan. It has a golden colored dial, chapter ring, bezel, and crown, with a black GMT hand and black and gray bezel insert. It has a stainless steel case measuring 42.5 x 13.6 x 46mm and utilizes the 4R34 automatic calibre.
Leuk voor Xmas?