Dat is niet waar, zij was 21 (hij 32).
Als iemand nog een goed boek zoekt over de ondergang van Elvis: Careless Love, Peter Guralnick | 9780349111681 | Boeken | bol.
Het is echt een meesterwerk.
Dat is niet waar, zij was 21 (hij 32).
Als iemand nog een goed boek zoekt over de ondergang van Elvis: Careless Love, Peter Guralnick | 9780349111681 | Boeken | bol.
Het is echt een meesterwerk.
Thanks
Thanks voor de uitleg, ik kon hem niet vinden bij da astron maar door je uitleg vind ik hem wel . Thanks om me weer wat wijzer te maken, binnen een paar jaar kan ik deftig mee praten met jullie
In mijn SDGM001 van enkele jaren geleden was het toch echt een cabochon, hoor.
Na zeven jaar grooming, inderdaad, inclusief controlerend gedrag en drugs. Als het mijn prospect-schoonzoon was had ie z’n 25e levensjaar maar met de grootst mogelijke moeite en afstand gehaald.
het Grand Seiko topic was eerder…
Grand Seiko has announced a new pair of smaller (38mm) 62GS styled models.
Wél 12,9 mm dik.
Vinden we dat niet te dik?
Goeie maat!
Ligt eraan. Hebben ze een bol glaasje of is de kast echt heel hoog/dik?
Edit:
Bol glas en zichtbodem. Dat maakt 'm wat hoger in totaal. Maar de verhoudingen lijken goed.
Is dit nu foto vertekening of is die kroon werkelijk zo groot?
?
Aha
Hier staat het:
'"
De uniek gevormde kroon, speciaal ontworpen voor dit horloge, heeft een groot formaat om optimaal gebruiksgemak te garanderen. Het blauwe kristalglas op de kroon doet denken aan de ogen van de Ohms, de reusachtige met schelpen bedekte, trilobiet-achtige creaturen die centraal staan in het plot van de film.
“”
Ik zeg ook niet dat het niet kan, het leek mij meer een goudkleurig iets dan een steentje
Het zou ook niet mijn ideale schoonzoon zijn idd. Maar uit die biografie die ik noemde komt hij behoorlijk positief uit de verf, geen seksueel grensoverschrijdend gedrag i.i.g.
Wel heeft hij mensen aangespoord peppillen te gebruiken waaraan hij zelf verslaafd was.
Nou ja, allemaal off topic.
“What if Grand Seiko merged their SBGA211 “Snowflake” dial with their other fan-favourite SBGA413 “Shunbun” cherry blossom dial?” … @Fate_Amenable_To_Change ?
Slim, he.
Ik weet niet, man. Ik vind 41mm nog steeds te groot voor die kastvorm. Ik vond 40mm al te groot, maar titanium maakt het draagbaar.
Eigenlijk zit ik nog te wachten op een fatsoenlijk SD uurwerk wat in een 39x11mm horloge past, met automaat.
Release maart 2024:
Ja mooie nieuwe release. Warmer dan de Snowflake. Al blijft die voor mij iconisch en een absolute favoriet.
Jammer wel van de rode PR wijzer. Beter staal zoals uren en minuten.
Da’s voor al die special editions?
New York ?
Besteld. Dank voor de tip.
Wat goed! Dat wordt smullen!
Het is trouwens deel 2, maar ik heb deel 1 niet gelezen omdat ik de neergang van Elvis vanaf zijn hoogtepunt veel interessanter vind dan de opkomst daar naartoe.