Je drukt je keurig uit. Ik vind dat vergelijken van Seiko en Invicta zo’n evident gelul van het zuiverste water dat ik de uitspraak het niet waard vond om op te reageren.
Altijd leuk met veel foto’s.
Je drukt je keurig uit. Ik vind dat vergelijken van Seiko en Invicta zo’n evident gelul van het zuiverste water dat ik de uitspraak het niet waard vond om op te reageren.
Altijd leuk met veel foto’s.
Vind ik dus ook, het zijn al twee totaal verschillende merken maar ik vind dat seiko het veel beter doet naar mijn mening.
Dat moest toch wel even gezegd worden, dit zijn nog maar een aantal foto’s dus ik denk als je naar al hun prachtige modellen kijkt dan vind ik het persoonlijk een klein beetje beledigend om het met invicta te vergelijken.
Alvast mijn mening uiteraard .
Vintage Invicta kan prachtig zijn. Echt geweldig. Kasper hier op het forum heeft foto’s gepost van vintage dress watches en chronografen van Invicta die gewoon echt heel erg tof zijn. Maar moderne Invicta is zo’n draak, wat mij betreft, die doen dingen waar ik Hublot nog niet voor aan zou zien, zeg maar.
Beledigend of niet, ik heb Seiko nog nooit iets zien doen wat qua vormtaal op moderne Invicta lijkt.
Helemaal mee eens
Eigenlijk nog niet gezien, ik ken alleen het moderne.
Ik zal er eens naar kijken
Seiko is thrilled to announce its collaboration with Space Sheriff Gavan to celebrate the 40th anniversary of this iconic Japanese tokusatsu television series.
Availability date: 2024-07-31
Specifications
Nog méér foto’s en info:
Seiko is thrilled betekent
" blij, opgewonden "…
En daar gaan we weer…
Aha, da’s toch een treintje horloge waar @Fate_Amenable_To_Change zo dol op is?
Géén nieuwe release, overigens.
Ik heb er nog een action figure van ergens…
Geen idee,
Dit is een limited uit 2023
Seiko 500 Type EVA Evangelion
Kast lijkt me identiek aan jou post…
POLL
Wél / niet nieuwe Seiko x collaboration horloges tonen in dit topic:
Zit er niet op te wachten en word er een beetje triest van.
Ook dezelfde kast/horloge als de Space Invaders
yep
Get in the robot, Shinji!
Kom maar op met die gekkigheid. Anders kijken we alleen naar de zoveelste 62 mas. En het is een stukje japanse cultuur. Gaan we nooit begrijpen maar is wel leuk om te zien.
…
"
So it’s almost March 6th in Japan. Few more hours?
"
Ik ben benieuwd! Meestal lekken de nieuwe releases van Seiko al maanden van te voren uit… het blijft nu verdacht stil.
Ik vermoed dat er minstens een duiker bij zit.
Eens.
Eens.
En natuurlijk zit er een LE bij!