Ik zeg zelfs als warme broodjes.
Overigens kan paars heel gaaf zijn, vind ik dan. En ik vind deze tweede serie nieuwe KSen zeker niet lelijk. Maar de eerst serie deed het gewoon meer voor me. Vooral die rode!
Hij doet mij minder dan niks. KSK kasten for the win.
Sarcasme kan natuurlijk ook.
Daar is niks mis mee. Noch met de mannenliefde, noch met die kleur wijzerplaat. Grappig genoeg, als ze diezelfde wijzerplaat in een KSK kast hadden gestopt was het een insta-buy.
Moet heel eerlijk zeggen dat er nog nooit een Zimbe is geweest die mij echt kon bekoren. Voor mijn gevoel klopt er altijd net iets niet in de kleurencombinaties. Maar ja, iets over smaak.
Ergens koester ik nog steeds de hoop dat ze weer met een lim. ed. Star Bar Cocktail Time komen met een wijzerplaat die mijn hart sneller doet kloppen, maar dit keer met een 6R uurwerk en in de superieure 38.5mm kast.
…maar dan zullen ze het waarschijnlijk toch weer verpesten voor mij met een Open Heart gedrocht
Ik weet wél dat in november er een nieuwe limited edition GS Heritage collection komt, kleur blauw. Maar conform afspraak mogen we die hier nog niet laten zien.